Nekad maxi45 | Ansökan till Servervakt[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad heter du på discord? Maxi45#6238

Ange ditt födelsedatum 5 November 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar
14 till 23
helger/lov
13 till 03

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7 månader ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ingen bild men 10

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har en del uppfiter

dem servervakter som finns på servern e där för att underlätta jobbet för er staff som sv blir man tilldelad perms med dem permsen kan man kicka/svbanna folk när man bannar folk ska man ta klipp och skriva en bra anledning sedan skicka du ut de i ban bevis

som sv ska man vara kompetent och jobbar för serverns bästa till 100% som sv ska man ej söka problem utan problemen kommer till dig och när dem kommer tar man återgärder

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är lämplig för detta området då jag spelar för att utveckla servern jag har mycket tidigare erfarenheter som sv men också staff jag e tidigare sv ansv och vet hur en sv funkar jag vill få bort dem som gör reglebrott jag vill också underlätta jobbet för er staff medans ni tar reports support osv. jag e inte rädd för att banna och ta återgärder!!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. som sv blir du tilldelad perms och om du använder de på fel sätt genom att tex ha toggleid under scenario för att se var dem andra är/kommer men också om du tex dör i en skottlossning så revvar du dig själv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka