Nekad maxi45 | Ansökan till Servervakt [Albzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad heter du på discord? Maxi45#6238

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar
14 till 23

helger/lov
12 till 03

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen feb 13 tror jag de är

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har ej ngn bild men tror de är upp mot 10

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har som jobb att under lätta er staffs jobb om vi ser ngn göra fel kan vi kicka/banna som sv ska man inte heller söka problem utan de kommer till än och när de väll gör tar man återgärder direkt och klippar

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv för att hjälpa servern att få bort de folk som lallar begår regel brott och förstör för andra.jag har varit sv förr så jag vet kommandsen osv jag letar ej problem utan de kommer till mig och när ngt regelbrott begås så kickar/bannar man med klipp ifall de vill se video bevis men också kunna skicka till er staffs jag är kompetent och abusar ej permsen jag får!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. som sv får du ett förtroende men också perms ingame om jag då använder de på fel sätt genom att typ revva mitt i en skottlosning för att ej dö eller använda toggleid som ett wall hack.att abusa e bara pinsamt och man borde ej få vara sv då

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka