Inaktuell maxi45 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad heter du på discord? Maxi45#6238

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag valde att ansöka för jag har väldigt mycket tid just nu då jag har tröttnat på rpn och gör ej så mycket. Några av mina vänner har varit MA och säger att de är väldigt roligt desutom vill jag lägga ner mer tid på serverns utvecklig, så den kan bli änu större med massa roliga scenarion. Jag har pratat med andra medlemskaps ansvarig och de är väldigt snälla och trevliga så jag kände att jag vill vara en del av MA teamet jag e väldigt mycket för serverns bästa så jag hade tagit mycket intervjuer och varit aktiv på forumet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Hej mitt namn är Maxi jag är en person som är väldigt prat glad men gillar också att träffa nya människor. Jag brinner verkligen för unive och vill hjälpa lite extra med utvecklingen, jag kommer priotera medlemskaps ansökningarna samt intervjuerna ifall där finns tid över så tar jag en titt på reports.

Jag har tidigare kunskaper inom just detta slags arbete då jag varit helper i sommras och vet hur saker och ting funkar ingame samt på forumet. Jag känner att jag vill jobba lite extra med just medlemarna här på unive och därför väljer jag att ansöka.
Jag tror att detta jobb kommer vara perfekt för mig då jag tycker det är väldigt roligt att ta intervjuer, Jag kommer ta jobbet seriöst till 100% för att just öka antallet medlemar. Jag kommer se till att dem kan dc reglerna samt grundreglerna inom rp.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk på ett bra sätt man ska lyssna till punkt, samt bete sig professionellt. sen kan man lägga till lite extra saker som gör stor skyllnad tex säga "välkommen till servern hoppas du kommer att trivas"

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Hur jag vill påverka betydelsen på medlem är att spelarna på unive kan dc reglerna samt ingame reglerna men också känner sig bekväma här på servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna discord reglerna samt grundreglerna men också att dem ska ha respekt mot andra och bete sig i allmäna chater.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret jag hade tagit är att priotera ansökningarna och intervjuer men också reports ingame.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndagar: 14:45 t 00 Tisdag 14:20 t 23:30 Onsdag 15:45 t 23 Torsdag 14:00 t 22:30 Fredag 13:40 t 03 Lördag 12 t 05 Söndag 12 t 23

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej jag känner att jag berättat de jag ville säga:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka