Inaktuell maxi45 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig - William07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxi45

Icke Medlem
Meddelanden
345
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Maxi

Vad heter du på discord? maxi45#1000

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag valde att ansöka för jag har väldigt mycket tid just nu då jag har sommar lov och gör ej så mycket. några av mina vänner har varit MA och säger att de är väldigt roligt desutom vill jag lägga ner mer tid på serverns utvecklig så den kan bli änu större med massa roliga scenarion. Jag har pratat med andra medlemskaps ansvarig och de är väldigt snälla och trevliga så jag kände att jag vill vara en del av MA teamet jag e väldigt mycket för serverns bästa så jag hade tagit mycket intervjuer och varit aktiv på forumet

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? som sagt jag e väldigt mycket för serverns bästa så när jag it har ngt att göra så kikar jag in forumet och läser ansökningar jag kommer ta intervjuer så fort de sitter någon i intervju rummet. Jag e alltid snäll mot alla och jag e väldigt prat glad jag känner att jag vill ta detta ansvar och utveckla servern. Jag har respekt mot alla och jag skulle säga att jag e väldigt saroös jag kommer ta in personer jag känner kommer bidra med roliga scenarion jag bedömer alltid folk lika och jag tycker det är väldigt roligt att ta intervjuer och läsa ansökningar

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man alltid ska bemöta folk med snäll och respekt full ton jag kommer vara väldigt trevlig mot alla i intervju rummet då jag minns att jag var ganska närvös när jag skulle ta min intervju. så som sagt vara trevlig snäll och ha respekt mot alla:))

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att om man e WL har man ett änu större ansvar att regler följs jag ska it ta in lalliga personer för då förekommer mycket lall och då blir rollspelandet it roligt inte heler folk som spelar för enskilda mål utan att man ska ha läst reglerna noga och många gåner för att de ska bli roligt för alla!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att man ska spela efter suntförnuft,läst reglerna men också ha en bra rp nivå som kan göra rolga scenarion!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? som MA har du ett ganska stort ansvar men också förtroende. DÅ inte alla får denna chans. Man har ansvar över unives medlemar och rp t.ex tar jag in en person som lallar då blir de it roligt för dem andra. Mitt ansvar är också attg jag e aktiv och en trevlig person

Hur ser din aktivitetet ut? måndag 14:00 till 01. tisdag 13:00 till 00. onsdag 14:00 till 01. torsdag 14:00 till 00 fredag 14:00 till 03. lördag 14:00 till 02:30 söndag 13:00 till 00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive och har ej spelat på nån annan server innan för jag fastnade verkligen för unive !

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej jag känner att jag berättat de jag ville säga:))

Senast ändrad:
Tjena Egon här och jag vill bli whitelist jag är väldigt mogen i mitt spelande. Jag håller inte på att fjanta runt på gta rp. Jag är 15 år. Jag bor i Rättvik. Och jag vill bli polis i unive för att jag vill krossa kriminaliteten i unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka