Nekad Maxhog12 | Medlem ansökning (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxhog12

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199190921002/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? maxhog#8490

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är cirka 20 år gammal och älskar bilar och att laga och fixa bilar som andra tror gjort sitt men han visar dem åt andra hållet att alla bilar gamla eller nya är fina på sitt sätt. Han hade medborgarskap innan och jobbade som mekonom och fick hålla på med sitt intresse på heltid med sitt jobb och laga och tvätta andras bilar.
För det mesta är han en väldigt snäll och glad person men om någon gör han något elakt då kommer han göra det dubbelt mycket värre för att han älskar att få hämd på alla elaka personer i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill kunna få tillgång till ett whitelistad krävande jobb, För att där förekommer det mer scenarion och bättre RP. Även för att bidra med glädje till servern och försöka höja nivån av Rpandet. det är på denna servern som jag alltid spelat på sen jag började med fivem, och detta är överlägset den bästa. Även för att det finns bra spelare som kan rpa men även snabb respons av staffs. Också för att på denna servern blir man respekterad fast ens ålder, bakgrund osv så länge man kan beete sig. Och jag vill hjälpa folk som har frågor angående servern osv, för att jag har varit staff här innan och kan bidra med min kunskap till att hjälpa nya folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor och väldigt bra server, överallt hör jag folk som säger att Unive är den bästa svenska Fivem RPn. Jag tycker också att folk verkar väldigt trevliga här och att alla har det väldigt kul och att det är en bra och seriös rp. Trevliga Staffs, härligt community.

Hur hittade du Unive? genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas, få nya vänner, bli en del av Communityt och ha folk jag kan snacka med som är trevliga och snälla. En härlig server att hänga i och utvecklas både som mig själv som person och också lära mig från andra kompisar i servern. Skapa nya minnen och ha väldigt kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa en karaktär som har ett liv, ett eget jobb, har kompisar och ett eget hus och så. Jag skulle gärna vilja bli kriminell, eller något annat jobb. Men också att utveckla både min och medspelares RP Nivå, att servern blir större, att folk har kul och att jag själv har kul. Att andra får en känsla av att det är bra RP och mig själv också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka