Nekad maxh07 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

maxh07

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048766018/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Maxh07#9271

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt med en rolig men också konstig familj. Min karaktär föddes 2000-07-11 och är 21 år gammal. Min karaktär är rolig, konsitg, har mycket energi, positiv och ibland lite negativ. Min karaktär tycker om att köra bil och att bara prata.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För de skulle va kul att få göra andra saker som att söka jobb och en massa andra roliga saker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För de känns så värkligt så att man nästan skulle kunna ta med sig de i in real life.

Hur hittade du Unive? Vänner tipsade och jag såg en streamer vid namn cosmo spela på servern och han värkade riktigt rolig och jag tyckte spelet värka roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa vänner och bli riktigt rik och köppa en riktigt fin bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köpa en riktigt fin bil och bli riktigt rik .

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag tycker bara eran server är bra jemförelse mot andras servrar.

Tillbaka