Accepterad MaxH | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaxH

Test Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Hägglund

Vad är ditt discord namn? maex2406

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Stefan Stenmark föddes som en motorkunnig person och när han blev 1 år när han började kolla i bil böcker, han blev mer och mer kunnig om bilar. Stefans pappa var chef på Stenmarks service AB, och Stefan var alltid på service stationen och skruvade med alla bilar. Tiden gick och Stefan blev äldre, 17 år var Stefan och började jobba lite då och då på Stenmark Service AB. Bilar svängde in varje dag i det stora garaget. Stefan blev 18 och fick sina slutbetyg, han ville inte kolla på det för att han inte tyckte att det såg så bra ut. Han fick börja på Sin pappas företag. Lönen var låg 20000 i månaden tjänade Stefan i månaden. Stefan jobbade där tills han blev 25 år efter det så började han på Taxi Stockholm och tyckte att det verkade jätteroligt att få köra runt i en taxi hela dagarna. Stefan flyttade till en liten etta i Södermalm, han jobbade som sagt på Taxi Stockholm och träffade lite nya kompisar som han gick ut med nästan varje helg. 5 år senare hände någonting som Stefan inte trodde skulle hända. Han blev chef på Taxi Stockholm och blev väldigt rik. Stefan köpte en stuga ute på landet och efter det så kan man säga att han har haft ett bra liv.

Jobbet Stefan kommer ha i Unive är med störst sannolikhet något som har med motorer och bilar att göra då det är Stefans intresse.

Stefan Stenmark är just nu 35 år gammal då han föddes 1989.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med till Unive är det roll spelandet jag har lärt mig sedan jag först började spela FiveM 2018, Jag har genom mina 3006 timmar på FiveM spelat på en stor mängd servrar och åstadkommit mycket glatt rollspel inom FiveM och det kommer jag fortsätta med i Unive RP. Så vad kommer jag då göra på Unive? Jag kommer skaffa mig ett jobb som är inom bilbranschen då jag är väldigt motor intresserad och bytt många moped cylindrar genom mina 16 år på denna jord. Jag kommer vara trevlig mot de personerna jag träffar på servern och behandla alla med lika mycket respekt. Jag kommer även såklart vara hjälpsam mot alla de nya som anländer till Unive för att alla ska få ett så bra första intryck av servern för att spelarbasen ska växa så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska sträva efter att "vinna" själv och låta andra ha minst lika kul i scenariot. Man ska vara samarbetsvillig och låta andra ha lika kul som dig i roll spelandet så att alla har det lika kul samt att alla får ta lika stor del i scenariot och det är en sak som jag tycker är väldigt viktigt då jag själv inte tycker att det blir så rolig när folk endast strävar efter att vinna och få mest makt för sig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst serverns regler och jag kan ta upp några av de jag läst som jag tycker är viktigast för att rollspelet ska hålla som bäst. RDM som innebär att man inte ska döda folk utan anledning eller att man inte har något giltigt scenario bakom. VDM är väldigt viktigt och det innebär att man inte kan använda en bil eller något fordon som vapen och köra över folk utan giltigt scenario och utan den regeln skulle det bli som en gta lobby. FEARRP är när man inte värnar om sitt liv och det kan vara om någon riktar en pistol mot ditt huvud och tvingar dig lämna över bilen och då måste man värna om sitt liv annars bryter man mot FEARRP. NLR innebär att minns saker innan din karaktär dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket erfarenhet inom RP då jag spelat det sedan tidigt 2018 och spelat på en stor mängd olika servrar samt ägt en server och varit Moderator på ett par servrar sedan innan. Jag tog en paus från spelandet får ungefär 6 månader sedan men nu kommit tillbaka till FiveM då jag känner att det är dags igen. Jag hittade denna server 2021 och spelade i några månader på den men nu har jag kommit tillbaka och känner att det vore lämpligt med att ansöka om att bli medlem för att söka jobb och ta mig vidare på servern. Jag har just nu 3006 timmar på FiveM och jag ser fram emot att få spela vidare på denna server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag längtar verkligen till att få bli en del av roll spelandet på denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka