Maxentaxen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198183130473/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SPOON
Vad är din discord tagg? SPOON#7206
Vem var det som bannade dig? gite
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för mitt regelbrytande
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag berätta att bil ägarens anställde blev perma bannad så jag trodde de var okej att använda ooc just då
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har jag inte och inte på någon server alls tidigare heller för den delen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte säga något alls förstår att de var dumt nu i efterhand då de är en rp server men gjorde helt enkelt bort mig och ber värkligen om ursäkt för det
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag värkligen gjort att inte vid några tid punkter alls använda ooc även om jag tror att de är okej eller inte har förstått hela allvaret nu och får jag en ny chans kommer det aldrig hända igen det kan jag lova
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SPOON
Vad är din discord tagg? SPOON#7206
Vem var det som bannade dig? gite
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för mitt regelbrytande
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag berätta att bil ägarens anställde blev perma bannad så jag trodde de var okej att använda ooc just då
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har jag inte och inte på någon server alls tidigare heller för den delen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte säga något alls förstår att de var dumt nu i efterhand då de är en rp server men gjorde helt enkelt bort mig och ber värkligen om ursäkt för det
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag värkligen gjort att inte vid några tid punkter alls använda ooc även om jag tror att de är okej eller inte har förstått hela allvaret nu och får jag en ny chans kommer det aldrig hända igen det kan jag lova
Har du läst våra regler? Ja