Accepterad Maxen2040 | Ban överklagan [Zaini]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxen2040

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198812262835/

Ditt Hex-ID: steam:110000132c871b3

Vad är din discord tagg? Maxen2040#6303

Vem var det som bannade dig? Zaini

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP ( Använder inte /me när du reparerar bil )

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom dom trodde jag lagade utan att skriva någon /me på det jag lagade. men

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan det var exakt att jag åkte runt och provkörde en bil. Då åkte jag runt i några minuter och sedan får jag ett sms på min telefon att jag skulle åka hem för min kompis väntade på mig. Och när jag såg det så åkte jag och när jag var ungefär 200 meter bort så krockade/dsynkade jag in i han. Och jag vet att även om det är dsynk eller miss så ska man rpa på det. Då stannade jag och rpade på krocken och efter det så åkte jag fram till han. Då var han medvetslös och då drog jag ut han och kollade hans puls och andning. Efter det så vaknade han och då gick jag till backluckan och skrev /me tar ut delar. Och sen gick jag till motorn och först /me sökte fel och sedan /me hittar fel. Efter det så började jag laga och då skrev jag en /me tar bort den gamla kylarslangen samt oljepumpen men då så blev det inget /me utan att jag glömde att göra mellanslag och då blev det ingen /me sedan satte jag dit dom nya delarna och satte mig i bilen för att den skulle lagas. Och eftersom att lagnings emoten är så snabb så han jag inte skriva en ny då bilen redan vart lagad. Och det skulle se lite konsitg ut enligt mig och man skulle laga flera gånger. .Och efter det satte jag mig i min bil och då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså när jag tänker efter själv skulle jag inte säga att den var felaktig. Då när jag lagade så blev det ingen /me så jag tycker att det var helt rätt för han att bannad mig. Men det som han inte visste var att jag skulle göra en /me men det kom inte fram då jag var för snabbt. Så jag skulle säga att det är mitt fel och lite zaini då han inte visste hur det blev. Och när jag blev bannad så blev jag lite sur och stängde ner spelet för snabbt då jag inte kunde klippa. Så om jag hade klipp att jag gjorde en /me så skulle jag gärnat visa den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den senaste bannen var att jag körde helt för snabbt och hänsynst lös i staden vid polisstationen. Och från att jag blev bannad då har jag tagit det mycket mer lungt och försiktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså det finns mycket saker jag skulle kunna gjort annorlunda. Om vi tar första saken är att rpa mycket mer när jag lagade. 2: Och om jag kunde backa tillbaka så skulle jag lagat mycket mer lungt och då skulle inte det blivit detta slarv fel med lagningen. 3 Inte kört/dsynkade in i han så om jag inte skulle gjort det skulle inget av detta hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle säga att jag har lärt mig mycket från dettta. Speciellt att vara försiktig samt inte slarva och skriva fel när jag gör /me¨s. Ta det mer lungt. Samt att dra ut mycket mer på scenarion så att dom både blir mycket roligare samt att det tar lite mer tid. Inte slarva för mycket och ba göra de mycket roligare till nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det vet jag och förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka