Accepterad maxbraks | Whitelist ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxbraks

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? french mike wazowski

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Lind

Vad är ditt discord namn? maxbraks#0435

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2003

Berätta om din karaktär. . jag spelar som Bobo Kexchoklad han är född 2000-11-30/ 20 år. Bobo är en väldigt trevlig person håller sig borta från problem och gillar hjälpa folk. Bobo Kexchoklad fick sitt namn av sin mamma efter som den sista gången då han såg sin pappa va när han skulle köpa en kexchoklad och efter de kom han aldrig tillbaka. Bobo växte upp i en liten stad utanför Stockholm där han hade svårt med att få vänner skolan gick inte så bra häller. efter gymnasiet bestämde bobo för att göra något vätigt med sitt liv så han tog ett plan till multistaden för att förbättra sin framtid, skaffa barn jobb nya vänner och starta ett nytt bra liv, om Bobo ser någon medvetslös tar han upp honom och åker direkt till sjukvården. Bobos intressen är åka runt i min bil leta runt om någon ny i staden behöver hjälp om de inte finns nån att hjälpa brukar han sitta och vaska guld.

förlåt för felstavningar eller för lite punkter har väldigt stark dyklexi MVH/Max

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker jag är en bra person att whitelista efter som att jag vill bli en medborborgare i multistaden men främst för att jobba som ambulans. jag kommer också bidra med seriös rp och följa dom regler som finns

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att bob ska få ett bra jobb inom sjukvården och få ett bättre liv skaffa familj och barn, jag tänker även spela som andra karaktärer och kanske försöka starta upp ett gäng

Hur hittade du Multistaden? den kom upp på en ad i fivem gick in med en kompis och gillade staden

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha roligt och skaffa nya vänner i staden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu spelar jag bara på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka