Nekad Maxandersson05 | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxandersson05

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Andersson

Vad är ditt discord namn? Max0506#4189

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Alfred Bengtsson och är 46 år gammal. Han har växt upp ute på landet med sin mamma, pappa och fyra syskon. Alfred är det största syskonet och har alltid varit van vid att ta ansvar över sina syskon. Alfreds pappa jobbade som bonde samt hans mamma jobbade också ute på gården. Barndomen var väldigt enkel för Alfred och han har aldrig varit ett barn som har skapat problem, snarare tvärtom hjälpt till för att förhindra problem han ser komma. Alfred har alltid varit intresserad av rättsfall och juridik som ledde till att han är extremt kunnig inom det yrket. I gymnasiet pluggade han ekonomi med inrikting juridik, som sedan ledde till att han blev jurist och jobbade på den lokala advokatsbyrån. Efter att ha jobbat med alla möjliga människor och få se hur samhället ser ut ifrån deras perspektiv så ville Alfred hjälpa till att motverka brott. Han bytte helt riktning i 35 års åldern och började på polisutbildningen i Helsingborg och är nu redo för att gå ut på sin aspirant. Alfred är en extremt ambitiös människa men kan uppfattas som väldigt bestämd. Han gillar att interagera med olika människor och är extremt intresserad av hur egentligen hela samhället fungerar. Alfred är en sådan person som bemöter alla med respekt till en början men om man börjar bli otrevlig mot han så kan man inte vänta sig att Alfred kommer vara lika trevlig tillbaks. Något Alfred står för är alla människor lika rättigheter och därför behandlar alla lika, och det spelar ingen roll vad du har gjort du har fortfarande rätt till dina rättigheter enligt Alfred.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är en extremt bra karaktär och en välbyggd karaktär som kan bidra till servern rp. Även stora och roliga scenarion. Det största jag kommer bidra med är en bra och seriös rp. Jag kommer lägga stor del av min rp av att få båda parter i ett scenario att ha roligt. Jag kan ta att förlora ett scenario. Även inom polis rpn så kommer jag kunna bidra med att jag kan ganska mycket och är erfaren.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att motparten också ska njuta och ha roligt i ett scenario. Man ska inte enbart spela för sin egen vinning i ett scenario, och istället spela för att båda parter ska bli nöjda och ha roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har alltid vetat om servern sedan en lång tid tillbaka. När jag först hittade den så blev jag rekommenderad av kompisar.

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka