Accepterad Max_the_man | Medlem ansökning [omgkarlsson] [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max_the_man

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198992462882/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Ekelund

Vad är ditt discord namn? Max_The_man#8705

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Han heter Haisad Rama och är 22 år gammal. Hans uppväxt var i Syrien och flyttande till Sverige för det var mycket krig. Han växte upp utan mamma och han hade bara sin pappa och sina fem syskon Ahmed Rama, Mohammad Rama, Mahmoud Rama, Rezwan Rama, Musty Rama . Han jobbade i en väg affär i Syrien. Han var rätt så trög genom sina år. Haisads intressen är att köra motorcykel och äta mat. Hans favorit mat är Kebab Halabi. Han är en väldigt inte känslig person, som han har fått från sin pappa. Efter hans 18 år födelsedag så blev han vräkt ut ifrån sitt hem och blev tvingad att bo på gatorna. Han har varit uteliggande sedan dess. Sen kom hans fem bröder och flydde honom till Sverige. Dem hittade han liggandes i Syrien och hjälpte han. Han kom till Sverige utan pass. Han fick

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är erfaren i RP. Jag har haft många tillfällen i RP där jag gjort bra av mig. Jag är inte toxic, rasistisk, och blir inte arg om vägarna inte går till mitt håll. Jag är en fair grabb som kan sina gränser och känner till mycket på RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att inte klaga på allt man ser, att ha bra ton när man RP:ar, att inte få utbrott när grejerna inte går min väg, och att ha bra kvalité i min RP. Kan också bidra med att vara väldigt seriös när det är seriösa tillfällen och inte larva runt som de flesta gör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenariot blir kul för båda eller alla spelarna i RPn. Att det blir fair and square.

Hur hittade du Unive? Tiktok och youtube

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka