Accepterad max_lyck | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max_lyck

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988604549/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-25 160917.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ut och riktade men 2 andra hoppar ut och börjar skjuta. så vi skjuter ner varandra men en av de väljer att ta spawnmenu senaste för han hade en "bugg". Och den andra ställer sig upp före. Sen så ligger jag kvar och ingen riktar på mig. Jag ställer mig upp och då riktar ingen av de och jag ser min väg att överleva ifall jag skjuter han som har vapnet uppe men inte ens riktar på mig. så när jag ställer mig upp springer jag typ 3 meter och han vänder sig om med ryggen i mot mig och jag väljer att skjuta. sen så tar den andra upp sitt vapen och jag väljer att skjuta han då också. sen så kör jag därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag hoppade ut och riktade men 2 andra hoppar ut och börjar skjuta. så vi skjuter ner varandra men en av de väljer att ta spawnmenu senaste för han hade en "bugg". Och den andra ställer sig upp före. Sen så ligger jag kvar och ingen riktar på mig. Jag ställer mig upp och då riktar ingen av de och jag ser min väg att överleva ifall jag skjuter han som har vapnet uppe men inte ens riktar på mig. så när jag ställer mig upp springer jag typ 3 meter och han vänder sig om med ryggen i mot mig och jag väljer att skjuta. sen så tar den andra upp sitt vapen och jag väljer att skjuta han då också. sen så kör jag därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig då jag valde ju men ingen riktade på mig. så det var inte värsta grövsta felet men jag förstår att de valde att banna mig. jag vill gärna bevisa mig att jag har fattat att jag gjorde fel, så skulle va väldigt skönt gjort ifall jag fick en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var i grove street med min polis kollega. vi åkte runt och patrulerade sen så hörde jag massa skott. så vi åkte dit och såg 3 män ligga nere. så vi ser en bil åka därifrån och fattar ganska snabbt att det var en skottlosning här. så vi kollar puls på alla män och senare säkrar vi de. inget mer med det och efter typ 1 timme går jag och lägger mig då det var sent på natten. sen vaknar jag av att min IRL polare ringer mig och säger att vi ska komma support. så vi sitter support och analytikern skriker och skit, jag frågar om bevis men han svarar inte. det jag lärde mig av denna bannen var att rpa mer realistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra var ju att ta upp händerna men min karaktär hade ju adrenalin och ingen riktade så jag gjorde det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka