Nekad m0brg | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw9

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199134045420/

Ditt Hex-ID: 110000145f674ec

Vad är din discord tagg? m0brg

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-18 000927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag blev benad av motparten, riktad på och sedan ställde jag mig upp och sköt motparten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte på en prio vid humane labs, vi kör in på området och direkt utan att prata med någon från motparten blir vi beskjutna på framsidan, jag ser att dem springer upp på taket genom trappan och springer därför runt, jag blir benad av motparten, han springer fram och riktar på mig och säger "upp med händerna" jag ligger ner benad och kan inte ta upp händerna, när jag sedan ställer mig upp så riktar han inte och jag tänker att jag har en chans då min kompis även har kommit dit nu och skjuter mot den andra i motparten. Jag ställer mig då upp och vi börjar rikta på varandra och jag skjuter först vilket resulterar i att motparten dör.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en rätt ban dock tycker jag den är rätt men tycker fortfarande att det såg lite sjyvigt från min vinkel då jag ställde mig upp, började rikta och då riktar han tillbaka (vi riktade samtidigt från min vinkel och då sköt jag först)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft några milda temporära bans innan men har 100% lärt mig av alla mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? uppfattat att det var fear då han redan hade riktat på mig och då om det hade varit realisktiskt så kanske jag inte hade ställt mig upp och skjutit med tanke på att han redan hade hotat med att skjuta genom att rikta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte bara spela för min egna vinning och ge motparten en chans också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajamen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka