Accepterad max_28130132 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Leon momo

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/WeeT_Lixy/

Ditt Hex-ID: steam:110000141b02dae

Vad är din discord tagg? da_vid0707

Vem var det som bannade dig? hunkis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-18 201806.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hunkis valde att banna mig efter som tat jag dsyncade in i en stom stod mitt i vägen i en skoolossning men det var såklart inte medningen och sedan att jag sköt en annan i benet som sprang iväg som hade skjutiit för en minut sedan. men sedan pratade jag som en gammal man eller försökte rpa gammal för att jag har rösten inne det har flera staffs sagt att jag inte behöver voiice changer. men det var för att jag gjorde till rösten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och åkte runt och patrulerade lite i stan med min kolega och stoppade några som körde olagligt och sådant och sedan tog vi en sväng runt trygghansa och sedan så hörde vi att det sköts som fan när jag åkte dit så krachade kolegan för att jag skulle inte åkt till en skottlossnong helt själv men jag närkte inte att kolegan hade krachat fören jag såg det när vi var framme. jag kom upp från kullen vid skroten och sedan så buggade i detta fallet ttv lunan fram och tillbaka så att jag inte såg vart han var och sprang på något sätt och jag försökte stanna in men efter som attt jga körde prio ett så blev det en dsync och jag trodde att skottlossningen var längre bort annars så skulle jag ha saktat ner innan och sedan när jag kom fram så är det en som jag såg springa runt med vapen och folk som fortsattde skjuta så att jag valde att foka på en persom och kalla på förstärkingn panic jag sköt han i benet och grep han och väntade på dom andra poliserna när jag hade gripit han så kom det några och riktade på mig utan fritagnings ansökan??? så att jag släpte grabban jag höll i men då kom det folk från bron och sköt ner den blåa bilen som hade riktat på mig sp att dom kom upp och ner. jag gick till dem och började rpa med dem och ta dom till sjukan med anda personer i koren. sedan så gjorde vi sjukvåd och jag kunde inte söka igenom ttv lungan när vi var på sjukan efter so att hunkis hindrade genom att sitta nära mig men jag tor att det var missförstånd men jag ban kolegan söka igenom han och sedan fixade han det med häktet och förhör och så vidare sedan blev jag bannad från ingen stans för vdm,röst efter karaktär, suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban för att från staffens perspectiv så vdamade jag dom och sköt dem fårnn igne stans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för att jag snodde en bil på piren när jag var helt ny på servren men det kommer inte hända igen såklart- andra gången så blev jag bannad för vdm när det dcynkade men det var välldigt länge sedan och jag skulle klippat och bevisat det till killen i pm. och tredje gången så råkade jag ta en person runt nacken för välldigt länge sedan när man kunde ta en person i th utan att ha ett vapen uppe. fjärde gången så trillade jag ut ur bilen av en bugg för hade säkerhets bällte och vi krockade inte så jag valde att inte rpa på det men jag belv bannad endå men det löste sig senare. ena gången var att det dsynca så att det räknades som vdm men det var jätte länge sen och det kommer inte hända igen såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat köra saktare efter som att jag visste att det var en skottlossning nära och att jag skulle inte ha skjutit och inte repat med en konstig röst för då blev den ljus

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska sköra saktare för att dsync kan ske och att man ska inte skjuta helt stjälv men för att jag inte visste att kolegan ahde krachat så visste jag inte vad jag skulle göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka