Max_ | Polismyndigheten Ansökan[Bella]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Meddelanden
90
Reaction score
17
Ange ditt födelsedatum: 2 December 2008

Vad heter du på discord? Max_#9577

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 234

Hur aktiv kommer du att vara? så aktiv som möjligt!

Vad heter du? Peter Olsson

Hur gammal är du? 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag har gått i simskola i cirka 6år!

Varför vill du bli polis? Jag vill vara polis och hjälpa människor i nöd, så jag vill att alla ska känna sig trygga. Jag gillar att ta ansvar och hjälpa människor att gå från behov till miljösäkerhet. Jag vill också vara polis för att utveckla min karriär och bidra till samhällets goda gärningar. Därför kräver hantering av mer allvarliga problem ett aktivt arbete. När jag var på ett rederi tappade jag tålamodet, så jag ville byta jobb som sagt för att sätta den sociala situationen på rätt plats. Jag tror att upprättandet av mellanmänskliga relationer är mycket viktigt i livet, och denna spänning ökar polisens entusiasm. Eftersom att Peter gillar att bygga nya relationer kan du få det från polisen. Naturligtvis ligger polisens makt inte bara i mellanmänskliga relationer, utan också i att göra rätt i denna situation. En annan anledning till att jag vill vara polis är att jag vill utmana mig själv.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Du bör ha en god förståelse för vad som händer, och du måste ha modet i denna bransch. Du ska aldrig patrullera ensam, för om något händer skulle det vara trevligt att ha en kollega med dig. Du måste vara lugn samtidigt som du säkerställer säkerheten för dig själv och andra runtomdig. Om du märker att någon inte känner igen och inte har avgivit något större larm, kontrollera vad det är. För vad du kan göra i det. Då kan det vara allvarligt samtidigt, och då kan du acceptera dem från början.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisen är till för att skapa ordning och reda i samhället så att våra medborgare kan gå säkert på gatorna utan att bli påhoppade, eller något annat hemskt.
Vi är även där för att se till så att inget olagligt händer såklart, Man kan säga att poliser är lite av eb förebild för medborgarna.

Har du några tidigare erfarenheter? JAg har jobbat som väktare på securitas.
När jag var liten så var jag med min mamma på sjukhuset mycket, (hon var läkare).
Jag har jobbat inom räddningstjänsten så jag kan hantera blåljus/sirener och radion! Just nu är jag taxichaufför och därmed bra på att köra bil!

Hur är du som person? jag är en otroligt glad och lugn person som vill ha saker på rätt plats. Jag hjälper ALLTID människor när jag ser att någon vill ha hjälp, annars så är en ganska bestämd person. Jag tycker om att hjälpa staden. Men såklart kan jag ju bli väldigt arg ibland!

Är det något vi bör veta om dig? Inte så mycket mer en att alltid ha någon form av laktosfritt fika på kontoret då jag får väldigt ont i magen om jag får i mig nån form av laktos!! Mina vänner brukar också kalla mig för "Kaffemannen" då jag kan dricka extremt mycket kaffe, men då blirj ag ju väldigt pigg men det är ju bara bra!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka