Nekad Max_ | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
109
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1784hujk/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Nilsson

Vad är ditt discord namn? Max._.CFC<3#4731

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Berätta om din karaktär. Ödmjuk kille på 17 år, gillar att köra bil, hjälpa folk och lära mig nya saker, lite utav en äventyrs kille!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag vill ha ett mer seriöst RP, och hjälpa folk mer genom att få mer förmåner tex att skaffa nytt jobb där jag kan hjälpa folk inom det, jobbet och givet vis tjäna mer pengar så jag kanske kan köpa saker till vissa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Omgivningen, typ 90% av alla skulle jag säga är snälla och hjälpsamma och det gör ju självklart att jag blir mer intresserad av just Unive!

Hur hittade du Unive? Jag har många vänner som tipsade om den och verkligen tjatade på mig att jag skulle testa den, så jag gjorde det och den var bättre en vad jag trodde!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli lite mer seriösare, för att jag tror att ju mer seriöst det blir så blir det mycket roligare!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba på något bil ställe så som mekonomen, autoexperten eller falck, därför att jag känner att då kan jag hjälpa MÅNGA för att varje gång man åker till något av ställena så är det alltid bilar!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte jag håller mig till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka