Nekad max78 | Ban överklagan[Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max78

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409275113/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck#0142

Vem var det som bannade dig? lucas

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grow powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpade på skador när jag krockade med en annan bil i cirka 250 kilometer i timmen. och det var fel av mig och jag ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade köpte ett bil som jag har sparat till i veckor. så jag skulle köra till torget och hämta upp en polare som behövde skuts. så jag ska köra till torget och då kommer en bil i fel fil och vi krockar. så jag tänker inte på att rpa på skadorna och jag kör fram till han och drar ut han och då börjar han slåss. två stycken som åkte mot mig slog ner han men han bara slåss mot dom. så dom slår ner han och jag ringer min bil. vi lämnar in dom till sjukhuset och sen så kör jag till torget och blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban då jag gjorde fel och jag vet om det, jag ber om ursäkt för min dåliga rpande. jag borde rpa bättre och jag vet om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag skulle göra ecstesi och vi hade bokat tid. så det blev vår tid och vi börjar prodosera. sen så kommer en bil och han börjar ta över. så vi säger till han men han säger nej och tar över. så jag tar min bil och puttar ut han och blir bannad för VDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa mer på skadorna och inte börjat slåss efter det. så jag ber om ursäkt för min dåliga rpande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Rpar inte på skador och du kör driekt efter en frontalkrock i över 300km i timmen. Tycker du kan ta denna tiden och tänka över vad du gjorde för fel!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka