Nekad max57 | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

max57

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad heter du på discord? max_lyck#0142

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar cirka 6h och helger över 10h

Hur länge har du varit medlem på Unive? osäker över en månad iaf. men jag börja me servern i cirka januari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) cirka 7

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att rpa som en vanlig person men när den ser ett regelbrott ske så ska den åtgärdra med antingen en kick eller en ban. Dens uppgift är även att vara en förebild för medlemmarna på servern och representera servern på ett bra sätt. Dens uppgift är som att vara en extra hand för staffsen. när staffs inte ser ett regelbrott så kan en servervakt åtgärdra. är regelbrottet lite grövre så har servervakten som uppgift att skicka ut i förlängningsbans så att en staff ska kunna förlänga bannen. Den ska ha en god ton och kunna mycket om servervn så som alla grundregler samt vanliga regler. Den ska även följa alla regler och utgå från utgångspunkten suntförnuft,

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag dagligen ser regelbrott ske men jag kan inte gör något åt det. Jag vill själv kunna åtgärdra regelbrotten istället för att behöva skriva ut en report. staffsen svara inte ofta på reportsen. hade vart mycket enklare om jag skulle kunna banna och om regelbrottet är grövre så skulle jag kunna skicka ut i förlängningar så att en staff skulle kunna förlänga bannen. då hade det vart som att en staff banna. Jag vill även bli servervakt för att kunna bidra till något större till servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är när man väljer att inte åtgärdra sina egna vänner m,en när det är en okänd person så vljer man att åtgärdra den personen. det är korruption inom sv. abuse är när man använder sv rollen för sin egen fördel och för sin egen vinst. Ett exempel är då att under en stormning väljer man att ha på toggleid. ett annat ecxempel kan vara att man ressar sig själv under ett skott scenario endast för att vinna scenariot. det är abuse inom sv rollen.
 
Tillbaka
Top