Nekad max55. | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max55.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MAX_LYCK/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Max_lyck#0142

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi Larsson och är 25 år gammal. När abdi var liten så var han inte smart och hab brydde sig inte om skolan. Han började göra dumma grejer så som att röka vid ung ålder. När abdi blev äldre började han med kriminalitet. Han hade inga pengar så det ända han hade råd med var en kniv. Han var alltid sin kniv på sig för säkerhet. Hans kompis hade bra erfarenheter inom kriminalitet och hjälpte honom bli en spring pojke i en kartell. Han började göra mycket droger och sälja till olika gäng. Han fortsatte och fortsatte tills han hade fått in tillräckligt me pengar till 20 vapen. Han började skaffa mycket kontakter och han uppnådde mycket respekt utav kriminella. Han hade gjort så pass bra jobb så att han blev upphöjd till vice boss. Abdis mamma började bli sjuk så abdi höll sig borta från kriminaliteten ett tag för att ta hand om sin mamma. Han häll sig borta från kriminaliteten i 1år tills hans mamma blev frisk. När han blev kriminell igen blev han erbjuden medlem i sitt förra gång. Han tackade ja. En dag var abdi på en fin restaurang där han tyckte att servitrisen var vacker. Han frågade henne om hon vill gå ut med honom och hon sa ja. Dem blev snabbt ett par och efter 1 år blev dem gifta. Dem skaffade barn och abdo hade skaffat ett lagligt jobb. Han slutade med kriminaliteten efter det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem då jag kommer representera servern på ett bra sätt och bidra med en bra och rolig rp. Jag kommer bli krim och bidra med kreativa scenarion som e roliga för båda parterna. Jag kan alla grundregler och vanliga regler

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå som innehåller social,kreativ och rolig rp som är rolig för båda parterna. Jag kan bidra med ett skratt och en bra representation för servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra ett scenario roligt för båda parterna och inte bara för sig själv. Ett exempel är att man tex kidnappar någon och låter den vara i källaren i 2h. De blir ingen rolig rp alls för andra partern

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mig

Nekad, du måste vänta i 1 vecka eftersom att du har fått indragen medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka