Nekad Max44 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sydow1

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? sydow121 (Shenzi som visningsnamn)

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2007

Berätta om din karaktär. Enzo Maradona kommer från Mexico och hatar poliser. anledning till detta är för att när han var liten så skjöt poliser ihjäl hans pappa och sen den dagen har ett slags hatt byggts up inom Enzo och poliser är något han inte tål.som liten hade Enzo ett tufft liv han blev ofta retad pga hudfärg och att han inte hade nån pappa.det är ochså därför han blev mer av en ensam varg när han var mindre till då han började i gymnasiet där han blev allt mer omtyckt men även där hatade han poliser så pass mycket att han slog ihjäl en polis med en sten som 17 åring detta gjorde då så att han fick mycket problem han åkte in för mord i 2 år och fick sedan flytta från staden bryggeriet till staden unive . Enzo är ofta arg och ingen man vill jävlas med då han har ett kort tålamod och bryr sing bara om sina NÄRA vänner och familj Enzo 18 år och ska göra allt för att bli stor i staden och när Enzo säger allt menar han ALLT.Enzo ska visa denna stad vem som är boss

Vad kan du bidra med till serverns RP? stabil aktiv och nataktiv rp då jag brinner för rp och det verkligen är något jag vill forstätta med mitt mål är att börja streama och få unive upp i dess prime

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för att ha roligt inte för makt eller pengar att låta andra vinna för att det ska vara kul för alla. Ett bra exempel på detta är att jag en gång lätt ett lite mindre gäng vinna en skott lossning för att det skulle vara med fair. Jag tycker detta e något som folk borde göra lite oftare då det blir mer roligt för alla parter om alla vinner ibland

Hur hittade du Unive? Genom DROBZ1s stream då jag har kollat på han i över 2 år. Jag har även varit Medlem här tidigare Då jobbade jag Som båt bolaget personal ansvarig samt att jag var krim en kort period efter detta men jag valde att lämna servern efter ett litet problem som hände med en då varande staff

Nekad, utveckla följande punkter. Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka