Accepterad Max2K | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max2K

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197991692193/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximillian Jansson

Vad är ditt discord namn? Lelle#9782

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 1993

Berätta om din karaktär. Stefan är född sent 80 tal. Växte upp under trassliga förhållanden med en frånvarande far och en hårt arbetande mor. Hamnade snett i livet tidigt, med missbruk och kriminalitet. Fick ordning på sina problem, och brinner nu för att hjälpa dom utsatta i samhället. Har stor empati för andra medmänniskor, lever enligt koden "gör gott, få gott" och försöker upprätthålla sin kod i alla lägen. Gillar att träna, laga mat, och otippat nog svensk historia.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill gärna få chansen att testa på någonting nytt, det är första gången jag ger mig in i denna världen. Vill bevisa att ni gjorde rätt val som tog in mig på servern. Verkar vara en bra plats att knyta nya kontakter, och träffa folk som kan bli vänner för livet.
Jag står för ordning och reda, är mogen och kan sköta mig bland folk. Brusar sällan upp och gillar ordning och reda.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hört mycket gott om servern överlag, känns som rätt plats att vara på. Ni har ett mycket bra omdöme och jag skulle tycka att det var väldigt kul om jag fick chansen.

Hur hittade du Unive? En god vän som spelade här förut tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har spelat mycket GTA 5 online, och gjort min resa där. Det är fuskare, överjordiska fordon och konstigt folk överlag som rör sig där. har spelat GTA sen jag var liten, och skulle väldigt gärna vilja prova på att spela ett spel som är så pass identiskt som möjligt med den riktiga världen vi lever i, för att få en udda men lysande upplevelse. Att få prova på olika yrken, träffa nytt folk, samt äntligen få spela spelet som det är tänkt, utan fuskare, modders, flygande motorcyklar och Orbital Cannons verkar som en lysande plats att vara på.

Största målet är att få prova på Polisyrket i GTA 5, det skulle vara fantastiskt kul att få den möjligheten, samt någon form av sjukvård. Lag och ordning är någonting jag brinner för.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top