Accepterad Max1zy | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5Max1zy

Icke Medlem
Meddelanden
185
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199005472915/

Ditt Hex-ID: 11000013e4c9893

Vad är din discord tagg? max1zy#2716

Vem var det som bannade dig? Skurken

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Halv ooc ~Skurken. Återstår: 1 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag skrev en /me "Säljer chippad saab 9-5". Han som bannade mig hade absolut rätt. Det är halv ooc att skriva så om man tänker efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut min bil som jag hade tänkt o sälja då jag behövde lite pengar. Sedan ställde jag mig på en parkeringsplats och skrev en /me "Säljer chippad saab 9-5, 500k. Sedan kom en grabb fram till mig som kanske ville köpa saab:n först frågade han om jag ville byta. Men jag tackade nej, och då erjbjöd han sig att köpa den. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och bröt mor reglerna. Men jag tycker att han som bannade mig kunde be mig att ta bort texten som jag hade skrivit om min bil. Men jag förstår varför han valde att banna mig. Men det var absolut rätt beslut av han som bannade mig eftersom jag bröt mot en stark regel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här på Unive RP 2 gånger innan. En gång för VDM (10 Dagar). Har också blivit bannad för powergaming. Men det var en felaktig ban. Vilket gjorde att jag blev unbannad snabbt.

Det var inte en felaktig ban när jag blev bannad för VDM i 10 dagar, Jag gjorde fel. Jag körde på en polis vilket inte var med meningen. Jag kunde absolut gjort det annorlunda genom att köra lugnare på piren eller kanske inte alls åka bil på piren. Så ja, ja har absolut tagit lärdom av den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat gjort det annorlunda. Genom att inte skriva en /me om att jag säljde saab:n. Jag hade även kunnat skriva i blocket istället att jag sålde bilen eller gå runt o fråga folk. Eller bara stå stilla vid bilen och vänta tills någon frågar om bilen var till salu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag. Att /me ska användas till tex när din karraktär får hjälp av sjukvården. Eller när hen har varit med i en bilolycka. /Me ska inte användas till bilförsäljning eller liknande. Vilket jag borde ha tänkt på innan jag gjorde det. Så ja, ja har verkligen lärt mig av min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag! Har hört de av olika staffs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka