- Meddelanden
- 185
- Reaction score
- 6
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Ahlgren
Vad heter du på discord? max1zy#2716
Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00 till 23:00
Tisdag: 15:30 till 23:00
Onsdag: 16:00 till 23:00
Torsdag: 15:20 till 23:00
Fredag 14:00 till 02:00 - 04:00
Lördag: 10:00 till 02:00- 04:00
Söndag: 10:00 till 23:00
dessa tider är på ett ungefär eftersom jag ibland gör annat
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till Trainee är för att jag tycker det verkar roligt, jag gillar att ta på mig mycket uppgifter och jobb. Detta kommer i sig reslutera till att jag kommer driva unive framåt. Jag vill få bort regelbrytare, Som t.ex Lallare, Vdm:are, Rdm:are och mycket mera. Jag har tröttnat lite på att rpa men diggar frf Unive välldigt mycket, Då tycker jag att det hade passat mig bra. Jag vill underlätta för staffteamet som dagligen sliter extremt mycket. Jag vill altså driva unive frammåt. Jag har varit servervakt ett tag och jag älskar det, jag älskar att hjälpa till och driva servern framåt. Jag kommer specca mycket mera än vad jag kommer rpa. kan kommer knappt rpa någonting. Då jag vill fortsätta styra upp unive åt rätt riktining. Det krävs mycket jobb, men jag har somsagt mycket tid och jag vill lägga den på unive.
Jag kommer heller inte låta luras/Manipuleras av vänner eller bekanta, jag kommer vara strikt och stå för det jag säger, det är en viktig del enligt mig.
Jag är även krim och det har jag varit i många månader nu, jag vet därför alla regler väldigt bra. Jag älskar även att ta o snacka med folk i support och hjälpa dem så mycket jag kan. Om det är någonting jag inte kan hjälpa till med får jag kontakta högre uppsatta och fråga om mera hjälp. Men jag måste ta hänsyn till att staff teamet har mycket att göra. därför skriver jag endast i verkligen nödfall.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? ag skulle vilja jobba med staff arbete såklart. jag vill driva servern framåt. Det är det viktigaste för mig. jag kommer specca mycket ingame såklart men även ta många support ärende. Det är någonting jag verkligen brinner för.
Mitt mål är att bli donations ansvarig eller jobb ansvarig. det är en lång väg dit men jag tror att jag har vad som krävs. därför kommer jag slita hårt för att uppnå mit mål. Jag sliter alltid till någonting är klart.
Hur länge har du spelat på Unive? ca 6 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har somsagt varit sv vakt. det är någonting jag tyckt varit välldigt kul. jag kan även många komandon som jag läst på ifall jag skulle bli trainee. Det är någonting som jag hade tyckt varit välldigt kul.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (id) (andledning) (dagar) Man stänger av någon från servern i ett antal dagar.
/svban (id) (andledning) Jag stänger av personen 1 timma.
/sqlunban (hex id) Jag unbannar en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) Jag kan se alla gånger personen har blivit avstängd.
/revive (id) Jag återuppliver en person som har dött.
/goto (id) Man teleporterar sig till tex en report.
/bring (id) Spelaren flyttas till min plats, Man kan andvända de kommandot tex när någon ny på servern behöver fixa sina kläder.
/who (id) Man kollar om personen är Icke medlem, Medlem eller Krimminel.
/twt (meddelande) Du skriver i twitter
/blocket (meddelande) Du skriver i blocket
/noclip Man kan flyga runt, Och blir osynlig för andra spelare. Väldigt bra att andvända som Trainee
/freeze (id) Man fryser en spelare så att hen inte kan röra sig, Andvänds när någon kör bil tex för att se id
/spec Man får upp en lista med alla personer på servern.
/togglename Man ser allas steam namn över deras karraktär.
/sv Servervakt-chatten
/sc Staff-chatten
/ooc Meddelande som alla ser
/skin (id) Personen får upp en kläd meny där hen kan ändra sina kläder.
/report (id) Du ber en mod komma och hjälpa dig.
/giveitem (id) Du ger personen ett föremål.
/setjob (id) Man ger en viss person ett jobb.
/spec (id) Man speccar en särskild person
/specoff Man slutar specca personen.
/clerchatforall Man rensar twitter, blocket, ooc för alla spelar
/giveweapon Du ger personen ett vapen
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? neej
Vad heter du på discord? max1zy#2716
Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00 till 23:00
Tisdag: 15:30 till 23:00
Onsdag: 16:00 till 23:00
Torsdag: 15:20 till 23:00
Fredag 14:00 till 02:00 - 04:00
Lördag: 10:00 till 02:00- 04:00
Söndag: 10:00 till 23:00
dessa tider är på ett ungefär eftersom jag ibland gör annat
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Det som får mig att söka till Trainee är för att jag tycker det verkar roligt, jag gillar att ta på mig mycket uppgifter och jobb. Detta kommer i sig reslutera till att jag kommer driva unive framåt. Jag vill få bort regelbrytare, Som t.ex Lallare, Vdm:are, Rdm:are och mycket mera. Jag har tröttnat lite på att rpa men diggar frf Unive välldigt mycket, Då tycker jag att det hade passat mig bra. Jag vill underlätta för staffteamet som dagligen sliter extremt mycket. Jag vill altså driva unive frammåt. Jag har varit servervakt ett tag och jag älskar det, jag älskar att hjälpa till och driva servern framåt. Jag kommer specca mycket mera än vad jag kommer rpa. kan kommer knappt rpa någonting. Då jag vill fortsätta styra upp unive åt rätt riktining. Det krävs mycket jobb, men jag har somsagt mycket tid och jag vill lägga den på unive.
Jag kommer heller inte låta luras/Manipuleras av vänner eller bekanta, jag kommer vara strikt och stå för det jag säger, det är en viktig del enligt mig.
Jag är även krim och det har jag varit i många månader nu, jag vet därför alla regler väldigt bra. Jag älskar även att ta o snacka med folk i support och hjälpa dem så mycket jag kan. Om det är någonting jag inte kan hjälpa till med får jag kontakta högre uppsatta och fråga om mera hjälp. Men jag måste ta hänsyn till att staff teamet har mycket att göra. därför skriver jag endast i verkligen nödfall.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? ag skulle vilja jobba med staff arbete såklart. jag vill driva servern framåt. Det är det viktigaste för mig. jag kommer specca mycket ingame såklart men även ta många support ärende. Det är någonting jag verkligen brinner för.
Mitt mål är att bli donations ansvarig eller jobb ansvarig. det är en lång väg dit men jag tror att jag har vad som krävs. därför kommer jag slita hårt för att uppnå mit mål. Jag sliter alltid till någonting är klart.
Hur länge har du spelat på Unive? ca 6 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har somsagt varit sv vakt. det är någonting jag tyckt varit välldigt kul. jag kan även många komandon som jag läst på ifall jag skulle bli trainee. Det är någonting som jag hade tyckt varit välldigt kul.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban (id) (andledning) (dagar) Man stänger av någon från servern i ett antal dagar.
/svban (id) (andledning) Jag stänger av personen 1 timma.
/sqlunban (hex id) Jag unbannar en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) Jag kan se alla gånger personen har blivit avstängd.
/revive (id) Jag återuppliver en person som har dött.
/goto (id) Man teleporterar sig till tex en report.
/bring (id) Spelaren flyttas till min plats, Man kan andvända de kommandot tex när någon ny på servern behöver fixa sina kläder.
/who (id) Man kollar om personen är Icke medlem, Medlem eller Krimminel.
/twt (meddelande) Du skriver i twitter
/blocket (meddelande) Du skriver i blocket
/noclip Man kan flyga runt, Och blir osynlig för andra spelare. Väldigt bra att andvända som Trainee
/freeze (id) Man fryser en spelare så att hen inte kan röra sig, Andvänds när någon kör bil tex för att se id
/spec Man får upp en lista med alla personer på servern.
/togglename Man ser allas steam namn över deras karraktär.
/sv Servervakt-chatten
/sc Staff-chatten
/ooc Meddelande som alla ser
/skin (id) Personen får upp en kläd meny där hen kan ändra sina kläder.
/report (id) Du ber en mod komma och hjälpa dig.
/giveitem (id) Du ger personen ett föremål.
/setjob (id) Man ger en viss person ett jobb.
/spec (id) Man speccar en särskild person
/specoff Man slutar specca personen.
/clerchatforall Man rensar twitter, blocket, ooc för alla spelar
/giveweapon Du ger personen ett vapen
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? neej