Accepterad max153311 | Ban överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max153311

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409275113/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck#0142

Vem var det som bannade dig? örskwiliam

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp, ak utan väska

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hade ett scenario och jag tänkte mig inte för. det var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle lämna mitt gäng som hette platinaz och några från det gänget hade under flera timmar skottat mig och mina två kompisar så jag ville inte vara kvar i det gänget. så jag och mina två kompisar såg en av om och jag och mina kompisar hade aks men inte /sme väska eller /sme slingshot. så vi såg den killen från mitt gäng och skulle backstaba så vi lyfte upp han och tog in han i bilen och åkte till ett ställe. sedan hoppade vi ut ur bilen och bad han att säga till att jag skulle lämna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag vet om det och jag ber om ursäkt för det. nästa gång ska jag tänka mig för när jag har ak eller annat tyngre vapen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag och mina två kompisar skulle åka upp till nakenstaden och prudusera ecstensi. så vi hade bokat tid och allt så det blev våran tur och vi pruduserar i cirka 15min. senare kommer det en bil som vill ta över och vi säger nej. han lyssnar inte och börjar ta över. så jag tar min bil och ska putta ut honom och jag gör det. så efter en timma eller 2 så vart jag bannad för VDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag kunnat genom att tänka på att använda /sme väska eller/sme slingshot när jag använder tyngre vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja till 100 prosent

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är förstålligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka