Nekad Max123 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max123

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799215900/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Hall Carlsson /Uppsala

Vad är ditt discord namn? Marko2006#9226

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan han är 40 år och har nyligen kommit till Unive. Han kom till stan för att hans pappa Magnus och hans bror Max Carlsson nyligen omkom i en bil olycka. Han kom till Unive för begravning men stannade för han blev förälskad i staden. Magnus är väldigt motor intresserad han har ett antal fordon bland annat en Volvo xc 7o en tesla modell x och en Suzuki bandit. Magnus är alltid positiv eller nästan alltid positiv för att när hans bror och pappa dog så blev han ganska deprimerad då men nu mår han bättre men han kan ibland bli ledsen när han tänker på allt som hände. Magnus vill att Unive ska vara en bra stad och hattar orättvisor därför skulle tillexempel Securitas eller polisen passa honom som ett bra jobb men det finns en del andra bra jobb som skulle passa för Johan kanske advokat. Johan är trevlig men hård när det behövs och som sagt kan han bli känslig efter allt som har hänt. Men en del andra minnen har kommit tillbaka sen barndomen. Johans pappa och mamma var gifta i flera år men tillslut skilde som sig. Då blev Johans mamma var inte så snäll hon drack mycket och hade diagnosen ADHD ADHD blandat men drogerna och alkoholen var ingen bra kombination. Hon blev väldigt arg och hon tog ut sin ilska på Johan genom att slå honom ibland gick det så långt så Johan hamnade på sjukhus. Johan blev grovt deprimerad över sin mamma men har tyckte också det var orättvist att han inte fick bo hos pappa som Max fick. Men när sos fick reda på om vad som hände fick Johan flytta till pappa Magnus och det blev bra igen. idag bor hans mamma på ett HVV hem men Johan vill inte träffa henne. efter allt hon har gjort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för jag RP ar bra och jag är väldigt aktiv . Jag har spelat mycket RP inte bara på Unive utan ochså på andra servrar som jag inte spelar på idag. Jagt spelar med sunt förnuft och respekt. Jag skulle kunna bidra med arbetskraft eftersom för att jobba på dom flesta jobb så behöver man vara medlem. Jag försår vad RP är och hur man ska göra den så seriös, bra och rolig som möjligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag har spelat länge på serven och lärt mig hur serven fungerar. Blir alltid fascinerad med alla scripts. Jag älskar att det finns så många billar och att det inte är några offline gubbar för då vet man alltid att om man ser en gubba så är den alltid en annan spelare. Jag tycker ochså att staffsen är bra på att ta bort lallare och oseriös RP are då blir RP andet mycket bättre.

Hur hittade du Unive? Jag började titta på Twitch mycket på RP. Sedan så vlade jag att ladda ner Five em och börja med rp då hittad ejag staden Multistaden och spelade på den ett antal månader. Sedan så började jag spela på en whitelistad server som streamern Extehit spelade på. När den serven las ned så tog jag en paus från RP i ett antal månader. Sedan var jag inne på twitch och såg en streamer vid namn Cosmo_bt spela på en server som heter Unive han verkade ha kul och serven såg bra och seriös ut. Så jag valde att prova den och jag tyckte den va skit kul coh nu är jag här 3 veckor senare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag började titta på Twitch mycket på RP. Sedan så vlade jag att ladda ner Five em och börja med rp då hittad ejag staden Multistaden och spelade på den ett antal månader. Sedan så började jag spela på en whitelistad server som streamern Extehit spelade på. När den serven las ned så tog jag en paus från RP i ett antal månader. Sedan var jag inne på twitch och såg en streamer vid namn Cosmo_bt spela på en server som heter Unive han verkade ha kul och serven såg bra och seriös ut. Så jag valde att prova den och jag tyckte den va skit kul coh nu är jag här 3 veckor senare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill kunna spela ett bra och seriöst RP och få ett jobb som jag kan hjälpa till med för att göra arbetskraften starkare. Inte för det är den största anledningen men om jag jobbar så skulle jag ochså kunna få en liten inkommst då skulle jag ochså kunna köpa nya saker som tillexempel billar. Men det är inte det viktigaste för mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, hittar ingen annan bra server som är lika stor och seriös som Unive Report

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka