Nekad Max123 | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max123

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Max Hall Carlsson

Vad heter du på discord? Marko2006#9226

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? 100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag älskar taxi har jobbat som taxi chf på en annan server som Exethit hade det var väldigt kul. Jag vet att det inte finns så många som jobbar å taxin idag så darför vill jag jobba där. Jag tycker det är kul att lära känna andra personer och tycker om att antälla nya personer och vore roligt att driva företag. Jag älskar ochså att köra bill och det är det man gör i taxi.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Varit chef på en annan server.

Berskiv din karaktär? Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan han är 40 år och har nyligen kommit till Unive. Han kom till stan för att hans pappa Magnus och hans bror Max Carlsson nyligen omkom i en bil olycka. Han kom till Unive för begravning men stannade för han blev förälskad i staden. Magnus är väldigt motor intresserad han har ett antal fordon bland annat en Volvo xc 7o en tesla modell x och en Suzuki bandit. Magnus är alltid positiv eller nästan alltid positiv för att när hans bror och pappa dog så blev han ganska deprimerad då men nu mår han bättre men han kan ibland bli ledsen när han tänker på allt som hände. Magnus vill att Unive ska vara en bra stad och hattar orättvisor därför skulle tillexempel Securitas eller polisen. Men eftersom han älskar bilar så skulle Taxi ochså passa honom som ett bra jobb men det finns en del andra bra jobb som skulle passa för Johan kanske advokat. Johan är trevlig men hård när det behövs och som sagt kan han bli känslig efter allt som har hänt. Men en del andra minnen har kommit tillbaka sen barndomen. Johans pappa och mamma var gifta i flera år men tillslut skilde som sig. Då blev Johans mamma var inte så snäll hon drack mycket och hade diagnosen ADHD ADHD blandat men drogerna och alkoholen var ingen bra kombination. Hon blev väldigt arg och hon tog ut sin ilska på Johan genom att slå honom ibland gick det så långt så Johan hamnade på sjukhus. Johan blev grovt deprimerad över sin mamma men har tyckte också det var orättvist att han inte fick bo hos pappa som Max fick. Men när sos fick reda på om vad som hände fick Johan flytta till pappa Magnus och det blev bra igen. idag bor hans mamma på ett HVV hem men Johan vill inte träffa henne. efter allt hon har gjort.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? De klart älskar unive och värden rasar inte för att man inte blir chef. Man kan alltid ansöka om anställning eller jobba någon annantans men vore väldigt rolligt att vara chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej hittar ingen annan server som är lika bra och som har lika många spelare.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka