Nekad Max123 | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max123

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799215900/

Ditt Hex-ID: 110000132015d1c

Vad är din discord tagg? Marko2006#9226

Vem var det som bannade dig? Tandy

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? : halv ooc (/sme sover)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skulle gå och bada och då medans gick jag till en vägg och la mig ner och skrivde "sme sover" och det blev hallv ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå och bada och då satt jag i fängelset och hade lite tid av mitt straff kvar. Då gick jag till en vägg la mig ner och skrev "sme sover" det gjorde jag för jag trodde ma skulle göra det när man är afk eftersom jag sätt flera som gjort det när man är i fängelset och när man är ute i staden och ska vara afk så skriver man "dagsrömmer"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte först att det var en felaktig bann fetersom alla i fängelset gjorde det när dom var afk och jag visste inte att det var ooc så darför tyckte jag det. Men nu vet jag att det är halv ooc at göra det darför tyckte jag att det var rätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att glömde sätta på push to talk för att mickn fuckade men det funkade när jag hade open mic men sen dog jag och då sa jag fuck jävla skit och då hörde traniers det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skitit att skriva i sme för då hade det inte varit halv ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja man ska aldrig skiva i sme när man är afk,

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka