Nekad Max123 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max123

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799215900/

Ditt Hex-ID: 110000132015d1c

Vad är din discord tagg? Marko2006#9226

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 10 dgar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Pratar när han är död samt snackar OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att det var för ingen hörde mig då tog jag bort Psuh to talk och då funkade det. Jag glömde stänga av det medans jag joinade dc för att minna kompisar skulle hjälpa mig då dog jag och då pratade jag medans jag dog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 1/08/2021 klockan 13 så blev jag bannad för Pratar när han är död och pratar ooc. Jag hadde just köpt min Tesla model x och var ute och körde den och då råkade jag krasha med ungefär mellan bått bolaget och autoexperten. Då ringde jag falck som komm efter ungefär 7 minuter. Då hörde inte falck mig och jag skrev på en lapp alltså lokala chatten att jag skulle försöka fixa voice chatrt. Då stängde jag av push to talk och då funkade det. EFter det var allt bra men jag glömde att sätta på push to talk igen. Samtidigt som jag satt i dc för minna kompisar skulle försöka hjälpa mig med push to talk en av dom som satt med var Fluffmunkk#6611 sen forsatt jag åka men inte med min Tesla eftersom den hade buggat in i marken den gick inte att köra. Då fick jag schus till ett garage där jag hämtade Suzuki bandit. Jag körde den men krockade men en annan som körde och dog. Då blev jag sur eftersom jag inte ville förlora min rakel radio så jag pratade men visste inte att jag inte hade på push to talk darför blev jag bannad i 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var rätt att dom bannade mig eftersom det är nolltolerans mot prata i ooc och att prata när man dör. Men jag tycker att 10 dgar var för långt men det har vi ju alla olika synvinklar på.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja ena gången så körde jag alldelses för snabbt i torget blev bannad för kör "kör som en galning" andra gången blev jag bannad för en killa var jätte kaxig dryg och hålde på då tog jag in han i billen och stack till ett berg. jag blev bannad för krim utan krim roll. i 10 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag hade kunnat att inte vara så slarvig och lämnat dc samt suttit på push to talk. Men olyckan var inte mitt fel för jag körde i rätt fil men jag hade kunnat försökt att sakta ner bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? J jag har lärt mig en del. Kort smmanfatat har jag lärt mig hur viktigt det är att inte prata idc oavset anledning och jag hart ochså lärt mig attb vara mer uppmärksam på att ha på Push to talk

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka