Accepterad Max123 | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max123

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799215900/

Ditt Hex-ID: steam:110000132015d1c

Vad är din discord tagg? Fatima/mohamed#6940

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: wgyuix Anledning: slås i fängelset och lallar allmänt mycket Går ut om: 2 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: Aryan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror attd et var för att jag slogs när det igentligen inte passade och att jag var allmänt lallig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte in i fängelset och samtidigt var jag allmänt laddad och taggag irl för att jag har ff och grejer och jag kan få allmäna hype utbrott ooc vilket jag vet absolut inte ska påverka rpn och i det händer aldirg men nu hände det och det var riktigt illa. Men i alla fall så när jag kom in så var det några grabbar och jag var väkdigt hypad och då sa en av dom som satt inne att jag skulle tagga ner då så frågade jag honom varför och typ varför han har rätten att tala om för mig varför jag ska göra det då puttade han mig och sedan började vi slås han kallar mig för busunge ochså och grejer och fån min sida så om mann säger så iu fängelset så ber man om bråk. Sedan tas han av polisen till ett eget rum för han forsätter vara aggresiv då så i fösnret skriker jag typ " vem kallar du för busunge och grejer och är allmänt kaxig" jag skriker ochså att han sla få se när han kommer ut" sedan så när han kommer ut så började vi slåss igen och sen blev han ner brottad och medans han var det så skrek jag och lät konstigt väldigt lalligt och vet att det var skit dumt men jag var skit hypad men somsagt det ska ju inte spela någon roll men det hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt bann med tanke på att jag hade en lallig rp samt att vi forsatte slogs när polisen beottat ner honom. Dock tyckte hag att bannen avr lite för lång alltså 3 dagar tycker typ en dga hade varit bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså alla bans jag har haft var från förra sommaren altlså har jzg inte haft någon bann sen dess och jag tycker faktiskt att jag ahr en ganska bra bann historik och det vissar att jag lärt mig av mina banns men dom bannsen var typ att jatg kört för fort, jag hade inte på push to talk och dog och skrek och grejer en av dom var att jag lootade under en stormning. men alla banns var somsagt för året.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hadekunnat gör alalt anorlunda jag had etillexempel kunant inte spela när jag var så hypad och grejer. Jag hade kunnat tänka ett steg längre och istälelt för att gå fram till perosnen och hetsa skulle jag skita i att göra det eftersom att det var typ att be om bråk. Och när han blev nerbrottad hade jag kunnat släppa det och gått där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag måste tänka till en extra gång innan jag gör något och att man inte ska rpa när man är över laddad ooc . Jag vet ju att man inte ska slåss hur som helt men nu gjorde jag det endå man darför kommer jag tänka till nästa gång jag hammnar i en sån här situation.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

du kan få en till chans, men det är så vanligt att slås i fängelset och lalla där. vill ej se dig sjunka till den nivån

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka