Nekad Max123 | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max123

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799215900/

Ditt Hex-ID: 110000132015d1c

Vad är din discord tagg? Marko2006#9226

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 10 dgar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft, failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ta en persons colt i en skottlosning när det lugnat ner sig lite.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mit gäng hade haft problem med ett gäng länge dom åkte runt vårat hus och tilsut frågade vi en traine om vi fick tillåtselse att storma dom vi fick det och vi gjorde det. Det blev en ganska intensiv skottlosning och för att skydda mig looade jag en i deras gäng för att skydda mig och sedan åte vi iväg och efter kanske en halv timme blev jag bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för man får inte loota folk under skottlosningar men det hade lugnat ner en stund och medans för att skydda mitt liv så tog jag en kiles colt för det. Smtidigt så blev 2 andra killar ochså bannade under scenriot för fail rp och dom blev unbanade och en annan i gänget lootade ochså men blev inte bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ena var för en dålig kiddnapning. Andra var för ett par månader sedan då jag körde slarvigt i stan körde inte på några eller så men körde för dåligt så blev bannad. Senast blev jag bannad för att jaf råkade prata ooc efter jag glömde sätta på push to talk eftersom min mick inte funkade vid push to talk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat skiti i att loota och gömt mig istället och

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig hur viktigt det är att alrig loota direkt oavsett om man ska rädda sit liv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka