Accepterad Max123 | Ansökan till Servervakt (nadja)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max123

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Hall Carlsson

Vad heter du på discord? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799215900/

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela lite olika men brukar vakna runt 13 och brukar spela ovid olika tider mellan rutn 13 till 5

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem och spelade förra somamren men sen tog jag en paus men komm tillbaka i slutet av vintras och blev medlem.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/996088850298441738/1001610218385457192/IMG_0892.jpg?width=351&height=468

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en spelare som kan hjälpa till på plats. Det jag menar med det är att en sv vakt ska rpa som vanligt men när det behövs kan sv vakten hjälap till med fokm som förstör med kicks och sv bans eller om det tillexempel blev miss och man har klipp så kan man reva och då underlätar man för staffsen så slipper dom få massor av reports eftersom man ahr en sv vakt på plats. En sv valkt är alltså en vanlig sp4elare men som kan hjälpa till på plats och ska underläta rpn och underläta för staffs.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är en lämplif sv vakt för jag följer och kan alla regler. JAg ahr efarenhet i form av att jag varit staff och sv förut jkag anser inte att jag ahr någon lång banhistorik men tanke på att jag har 14 st som inte är jätte många och alla dom var föra sommaren jag har inte varit kickad eller bannad sedan dess cilket är ett bevis att jag kan alla regler. En olämplig sv vakt är en som är sv vakt bara för sin fördel svs att man abusar sina perms och revar när man inte ska eller bannar eller kickar för atrt man själv kanske inte tycker om personen. En annan olämplig sv vakt wenligt mig är enm spelare med en lång banhistorik och speciellt fått bans nyligen för det vissar ju att upenbarligen så följer personen inte reglerna anntingen kan inte eller bryr sig inte om regelrna vilket inte är passande för en sv vakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv vakt vet vad det innebär att vara sv vakt dvs allt från olika kommandon till vad man ska ch får ta för årtgärden och den ska veta sin plats svs att man inte letar problem utan problemen ska ba5ra komma till en. En bra sv vakt ska rpa som vanligt men hjälpa till när problemen kommer till en. En brea sv vakt vill bidra till Unives utvekcling och drivs av det för då blir det oftast bra.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att abusa sina persm är när du använder dina perms bara för din fördel det kan både påverka andra eller bara dig. Det kan vara att du revar dig när du inte ska reva dig tillexempel att du dött i ett skott scenario elelr att du bannar en person utan anleding bara för att du har uppfatningar utan bevis på en person. Koruption är att du helt enklet är en korrupt sv vakt det kan vara att du ger dom du tycker om fördelar dvs att du favoriserar dom och bannar folk utan riktiga bevis eller att du revar dom utan bevis.

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta din muntliga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka