Nekad max120 | Medlem ansökning [Felix.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max120

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max kristensen

Vad är ditt discord namn? ica_maxi#3472

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2012

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Norrmalm i Stockholm, som är nyinflyttad till staden. Min karaktär är tjugoen år gammal och heter Abdi Hakim
Mina karaktärsdrag är att jag är en väldigt hemlighetsfull person, alltså att inte gillar att dela med mig om mina känslor eller privata saker. Jag kommer också vara en kritigs person, men som inte rädd för att träffa nya personer eller att konversera med nya människor. Abdi är också en person som gillar att ha makt och kontroll i tillfällen och gillar inte att bli tvingad eller pressad/styrd av någon annan. Abdi är också rätt arrogant och tänker inte så mycket om hur andra mår och känner, så länge dem inte står honom nära. Hans familj dog när han var ung i en bilolycka av en drunk driver, vilket gör det svårt för honom att konsumera alkohol. Han älskar också havet och dess blå nyanser, men också nattens mörker därför är blå och svart hans favoritfärger. Han är också galen i dyra och exklusiva saker, vilket gör att han också är ambitiös i sin karriär så att han har råd med sitt lyxiga liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag är en social person som gillar att rpa med folk, jag tröttnade på fivem ett tag men sen hittade jag Unive och tyckte att de var en rolig server att spela på. De jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, hjälpsamhet mot andra personer. Jag gillar utmaningar och jag känner att Unive kommer ge mig dem utmaningarna inom rp som jag behöver för att bli en bättre rpare. Servern har också många olika jobb inom samma ämne, som till exempel bilfirmorna och de är någonting som jag inte har varit med om innan. Jag gillar de eftersom att de finns flera jobb då och många olika val att välja från tex som Polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna man ska spela för att det ska va kul för alla. Alla som är med i scenariot ska gå därifrån och tycka att det har varit ett kul scenario och så ska man inte göra en massa saker bara för att vinna då det trots allt är ett rollspel.

Hur hittade du Unive? av streamer och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka