Nekad Max12 | Medlem ansökning [Rraayce] [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? 1DrTimE1

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Max Jag Gillar Att Jobba Jag Är 21 År Min Dröm Är Att Bli Mekaniker Men Jag Måste Va En Officiel Medborgare!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Kommer Att Bidra Med Hårt arbete Följa Alla Regler Och Hjälpa Till Och Spela Min Karaktär Max

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man agerar så att motparten vinner för att uppnå en långsiktig fördel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag Har Läst Och Förstått Reglena Måste RPA Och Måste Va Medborgare För Att Jobba Som Tillexempel Mekonom Taxi Polis Och Så

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag Har RPAT På Många Som Vissa Minecraft Servrar Och i GTA Online

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja Har Spelat GTA Är Ganska Erfaren Att Spela GTA Det Är Mitt Favorit Spel Jag Är Väldigt Aktiv Och Det Skulle Bedyda Väldigt Mycket Om Jag Blir Medborgare

Nekad.
Anledning:
Utveckla om din karaktär, bakgrund och intressen.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka