Nekad MAX11234 | Medlem ansökning [r3alsiege]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Vad är ditt discord namn? dennis0145_20180

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 0006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle karlsson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär som en trevlig, ansvarstagande och driven person

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer från landet, uppvuxen med min familj och nyligen flyttat hemifrån till denna stad. Jag har nyss gått ur skolan och utbildat mig inom vård och omsorg så jag vill söka mig vidare till vårdbiträde eller polis i nya staden och bidra till förbättringar. Mina framtidsplaner är som sagt att söka mig till sjukvården eller polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vi vill ha med folk som är mogna och är bra på rp och fattar att rp måste vara vinnande för bådas perspektiv och att det ska vara en platform att ha roligt på!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket. b. VDM (Vehicle Deathmatch) Defintion: Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. c. COPBAIT Defintion: Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet Exempel: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det innebär att man kan ha kul genom att både vinna och förlora. Det ska vara roligt att spela, det innebär exempel att vid ett scenario där min karaktär är jagad av polisen så kan jag antingen fortsätta köra i från dom så jag vinner eller så kan jag ge upp och stanna så dom vinner. Och stannar jag så dom vinner så blir de motpartens vinst och det blir ett bra och roligt rp för alla. Ett längre scenario där alla inblandade kör på och man låter motparten vinna

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? som en bas till rp och för att det ska fungera. andra regeln är meta gaming som innebär att man inte får ta information utanför spelet som från discord för att använda det till sin fördel i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tag på grund av att jag har haft lite fullt upp i verkligheten men nu har jag mycket tid att ägna åt servern vilket jag tänker göra.

Nekad!

Anledning: lägger inte tid på sin ansökan, säger att hen är född 0006 som var för VÄLDIGT många år sedan samt skriver av reglerna från forumet själv som man ser väldigt tydligt på fråga: ”Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?”

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka