Inaktuell MAX11234 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Ditt discordnamn: realdiesel2

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2012

Varför ska just du bli staff? Jag kommer med mycket aktivitet i support, reports, spec och tickets.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? exempel krim rp mycket power gaming

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kommer samarbeta jättemycket

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För att agera professionellt i din staff roll är det viktigt att du är organiserad, punktlig och håller en hög standard på ditt arbete. Det innebär också att du kommunicerar tydligt och respektfullt med kollegor och andra intressenter, och att du tar ansvar för dina uppgifter. Att vara professionell handlar även om att representera din organisation på ett positivt sätt och att följa de riktlinjer och etiska regler som finns.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? På vardagar 5-7 timmar och på helgerna kan det bli att jag stannar uppe hela natten.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 v tro jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag ska försöka bli alt för att jag vill hjälpa till i staff teamet så om någon behöver hjälp så kan har hjälpa dem

-rep kaxig i medborgare kannalerna och skrev knappt nåt och han har väll betalt för att nån skulle skiva denna som han gjode med sin medlemskapsasökan och är bara test-medlem, passar inte rollen

-rep har inte skrivit alla svar själv, när du väl har skrivit dina svar själv så är dom inte alls välutvecklade

Tillbaka