Nekad Max10 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max10

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? max

Vad är ditt discord namn? max321432

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2010

Berätta om din karaktär. Anthonyo Montana
Jag heter Anthonyo Montana. Jag är 18 år gammal. Min mamma heter Antonia Montana. Min mamma är 40 år. Min pappa heter Akiles Montana. Min pappa är 45 år gammal. Jag har en lillebror som heter William, han är 12 år gammal.
Jag kommer ifrån kurdistan.
Min mamma kommer ifrån Grekland och Kurdistan, min pappa kommer från kurdistan och Svergie.
Jag är uppvuxen i Svergie i staden Stockholm. Jag gillar spela fotboll och va med mina vänner. Min familj har inte så mycket pengar så jag gör vad som för att hjälpa min familj. Jag är en bra kille som vill hjälpa allt och alla. Min familj betyder allt för mig, de har hjälpt mig hela livet. Det ända jag vill är att göra min familj stolta. Mitt favorit klädes märke är Nike.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rp som alltid ligger på en hög nivå. jag kommer även göra saker för serverns bästa och försöka mitt bästa för att de ska bli så hög rp som möjligt. Jag ska hålla alla regler så de blir bra rp och har även alltid viljat köra på unive då de är en väldigt aktiv server och goa scripts och mycke att göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela för makt och pengar alltså bara vinna då blir de roligare för även andra och roligare scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sunt förnuft= man ska tänka igenom vad man gör om man skulle göra de irl vdm= Veichels death match, alltså man använder fordon som vapen rdm= random death match, det betyder man dödar en utan en bra anledning combat logging= man lämnar servern för att inte bli tagen av polisen tex elr för att för hindra att dö meta gaming= man tar reda om folk i ooc och använder info man fått utanför rpn och använder det ig. språk= att man ska tänka sig för man säger man snackar inte om ens mamma elr familj elr andra olämpliga saker power gaming= man rpar på saker som tex man ramlar från en trappa ska man rpa på sina skador alltså att man har ont och sånt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat på velo och smg och många andra

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad, utveckla din karaktärs backgrund, personlighet intresse samt mål på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka