Inaktuell Max1 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Max1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 15 Mars 2006

Vad heter du på discord? Max07#6535

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? jag har spelat på många servrar så typ 160 timmar har jag spelat rp sammanlagt.

Hur aktiv kommer du att vara? jag kan spela varje dag och hjälpa till i servern jag har ett stort intresse av polis branchen i rp och många tycker att jag är bra jag är inte otrevlig på nåt sätt. och lyssnar på kollegorna.

Vad heter du? Jag heter Max Lundström och bor i Luleå uppe i Norrbotten.

Hur gammal är du? jag är 15 år och är mogen på alla sätt.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag är simkunnig har som sagt spelat på andra Rp servrar och varit polis.

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för jag har ett stort intresse både i verkligheten och i spel och gillar att jobba med kollegor.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att alla ska må bra och det finns alltid en ut väg ur allt dåligt och se till så alla sköter reglerna för utan regler så blir det kaos.
och det är viktigt som polis att hjälpa till vad det än är och försöka se positivt istället för negativt.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet mycket om yrket polis för har spelat mycket Rp som polis och har ett intresse bakanför skärmen också och jag tycker det är viktigt att alla ska må bra och få en andra chans för jag lovar det finns alltid en väg ut ur det dåliga.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har många tidigare erfarenheter jag gillar att jobba inom yrket polis och hade till och med velat jobba som det i verkligheten.
man ska inte vara dum som polis för det hjälper inte man ska vara snäll mot dom man hjälper för då visar dom respekt och då kan man prata med dom i lugn och ro så det inte blir nåt stort av det hela.

Hur är du som person? jag som person jag är riktigt snäll och inte dryg och blir inte arg lätt har bra tålamod. och många rp servrar har tyckt om mig som polis.

Är det något vi bör veta om dig? Ne inte så mycket men att jag brinner för att vara polis och kan spela på servern varje dag.

Tillbaka