Max05 | Polismyndigheten Ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max05

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 18 Januari 2007

Vad heter du på discord? Dumle#0856

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 360timmar

Hur aktiv kommer du att vara? vardagar: 3-8timmar
helger: mellan 2 och 14 beror vad jag gör den dagen

Vad heter du? Adam Vanilj

Hur gammal är du? 1993 (28)

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag älskar att simma

Varför vill du bli polis? Älskar att hjälpa folk tycker att det ska vara rättvist för alla spelar ingen roll hur rik man ser ut hudfärg sexualitet eller kön alla ska ha samma förutsätningar. tycker polisen sköter det bra nu med och vill vara med för att det ska fortsätta så jag skulle göra allt som går för att hjälpa någon även om det kan skada mig eller ta extra tid att hjälpa någon är altid viktigast älskar också allt inom polisyrket jag älskar bilar är också väldigt athletisk så om man inte kan köra någonstans är jag alltid bra på att springa gymmar dagligen så är väldigt stark. och för att inte bara prata om det fysiska så är jag väldigt stark psykiskt jag kan ta hur mycket hat som hälst utan att jag blir ledsen eller arg gör ju såklart någpt om personen får någon annan att bli offredad är också bra på att få ut information ur personer ser väldigt och hör väldigt lätt nät någon ljuger älskar också att prata med folk spelar ingen roll om det är ett fall om jag skulle behöva prata med vittnen offret eller gärningsmannen mitt prio nummer 1 är att prata med dem mest effektiva sättet att lösa det på står inte på någons sida förens brottet är löst man vet aldrig om "offret" är oskyldig och då måste man lyssna på det annars tror man att han är skyldig och ignorerar bevis för det och så ska man inte jobba

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man behandlar alla rättvist och med alla menar jag alla kollegor, vitnen, offer, gärningsmän tycker inte att man ska sparka på någon som ligger ner tycker också att man ska gilla sitt jobb som nu skulle jag få jobbet skulle jag vara jätte glad att ta extra pass tycker också respect är jätte viktigt har något trakiskt hemskt så skrattar man inte man stöttar dem utsatta och hjälper dem med det dem behöver

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att det är en viktig uppgift där man behöver kunna jobba under stress du behöver kunna köra bill ge böter vara med i jobbiga tillfällen det är ett roligt yrke men att det kommer bli jobbigt ibland men det är bara att fortsätta jobba och ta sig upp igen har erfarenhet från tidigare jobb så ni kan lita på att jag kan göra dethär.. jag kommer göra dethär kommer inte ge upp någon gång vad som en händer om ni inte gillar vad jag skriver så kanske inte inte borde anställa mig men jag kommer tillbaka jag ger aldrig upp

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag jag har jobbat på vianor och securitas innan och det är ganska likt iaf samma riktning fast polis är en större uppgift ta hand om större brott osv

Hur är du som person? Jag är snäll trevlig pratsjuk respectfull lite galen ibland när det behövs älskar att hjälpa till jag ger aldrig upp och jag äslkar att jobba med folk tycker att det ska bli kul att jobba när jag vaknar upp på morgonen ut och träffa folk jobba med kollegor det är vad jag brinner för

Är det något vi bör veta om dig? Nej tror jag har skrivit det mesta tack för du har läst hälsa mig lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka