Accepterad Max05 | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max05

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090826705/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Dumle07#0652

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2005

Berätta om din karaktär. En förredetta kriminell som mäst jobbade med att sälja droger eller saker inom drogbranchen som endast jobbade pga det för pengarna men skaddade aldrig någon jobbade endast för pengarna då han inte fick ett anat bra betalt jobb som han ansökte om men nu vill han skaffa ett ordentligt jobb där han kan hjälpa folk med olika saker bra på att köra bil och har ett stort bil intresse både för att köra dem och för att fixa med dem fast mest som en hobby men möjligen kunna ha ett jobb med att fixa och sölja dem också han gillar att gjöra saker med vänner och som person är han väldigt trevlig och social trots att han ör före detta kriminell han åkte inte fast så han tror att han fortfarande kan få jobb som han gillar han skulle gilla altingen men siktar som Jägare bilförsäljare eller inom sjukvården han gillar bilar och hjälpa folk så han tycker dem är dem perfecta jobben för honom på fritiden gillar han att vara på torget åka runt i sin bil med sina vänner och bara åka runt och ha det trevlig person drag är hjälpsam trevlig och rolig på en seriös nivå men skulle vilja ha ett jobb där han kan hjälpa andra i sitvationer där han själv har varit också väldigt glad att få lära sig nya saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Skulle tycka om att förbättra den med förslag osv skulle också vilja bidra mer i själva rp då det finns mer att gjöra för mig och andra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en stor server vilket gör att den blir rolig också många bra scrips som bra addon bilar mycket jobb och ett bra ekonomi system

Hur hittade du Unive? Min vän sa att den var bra så jag kollade uppp den

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag skulle säga att ha kul och få andra att ha kul med bra senarion osv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? lyckas få ett jobb som man är med många andra personer så man kan jobba och samtididgt altid vara med i rp skulle tycka det hade varit roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? körde på skrp men spelar inte på den längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka