Accepterad Max05 | Ansökan till servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max05

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2007

Vad heter du på discord? Dumle07#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-02:00 ungefär eller samma bara att jag kommer inte lite senare men vissa dagar 3timmar och vissa upp till 12 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än en månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Just nu ser jag servern bra med bra scripts support admins osv men ser mycket lallade oftast ickemedlemar som springer runt och lallar rdm och vdm ser också folk som pratar ooc ingame såklart medlemar som gör det men ovanligare jag ser när folk gör dessa mistag gör en /report inte alltid man får svar osv skulle vilja underlätta för andra staffs som får reports 24/7 så jag kan göra jobbet själv och kan också göra det direkt så det inte blir ett större problem

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Unive är just nu den största svenska server som jag tycker fungerar bra med bra valda scripts och admins tycker servern funkar bra och den är rolig med en hög rp nivå unive är inte första servern jag kör seriöst på på det sättet kan jag jämnföra rp nivån och den är klart mycket bättre än den jag brukade köra på då ser jag den som den absolut bästa servern i svergie

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Skulle kunna sq banna eller kicka lallare som inte spelar för att servern ska bli bättre utan bara förstöra rp stämningen vilket jag tycker bara är tråkigt skulle vilja stoppa folk som rdm vdm och lallar och hjälpa offret eller offrerna så det inte bildas ett problem av dem som gör fel

Varför ska just du bli servervakt? Kan reglerna och är väldigt aktiv skulle bara vilja höja rp stämningen på servern och försöka bli av med dem som lallar runt och inte följer reglerna skulle också vilja underlätta för admins då jag vet att dem har tillräckligt att göra skulle inte kicka banna alla som gör små fel skulle istället varna dem eller lära dem att det dem gör är fel då det inte är något uppenbart

Varför vill du bli servervakt? Ser många personer som gör fel på servern och kan inte alltid göra något åt det då staffs är upptagna med annat skulle därför vilja kunna ta hand om det själv så att små saker inte blir till större problem hattar också när det står onödiga bilar överalt så skulle vara skönt att kunna dv a dem

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Skulle säga ganska bra te.x hur man fryser spelare /freeze (id) 1timmes bannar dem /svban (id) anledning kickar dem /kick (id) /slay (id) dödar personen också små saker som /togglenamen/id för att altid se id eller namn eller /pm (id) för att skicka privat blocket twitter kan jag såklart med /ooc för att skicka till alla i ooc chatten

Är du whitelistad på serven? Ja såklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja i början när jag använde tazer som securitas ur tjänste kläder som ny viste jag inte det som ny men är nu uppenbart det var med mina arbetare i ett ärende men var fortfarande fel av mig också en felaktig ban som inte kunde tas bort pga av att det var något fel på mitt hex id

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka