Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258762920/
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? Maxeffort10
Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2022
Berätta om din karaktär. Han är 18 han är född i afrika och gillar att ha fight
Varför ska just du bli Medlem på Unive? den finns mer möljigheter att göra, te x man kan börja jobba som polis eller något annat kke chef över ett jobb eller bara bli krim, Puls de är mycket roligare att spela och bättre rp man kan göra på serven,
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp roliga scenario och roliga, Plus andra kan få bra rp över mitt om jag är medlem på serven
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska aldrig spela makt och pengar
Hur hittade du Unive? Jag hittade det på yt av Cosmo när han spelade
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? Maxeffort10
Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2022
Berätta om din karaktär. Han är 18 han är född i afrika och gillar att ha fight
Varför ska just du bli Medlem på Unive? den finns mer möljigheter att göra, te x man kan börja jobba som polis eller något annat kke chef över ett jobb eller bara bli krim, Puls de är mycket roligare att spela och bättre rp man kan göra på serven,
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp roliga scenario och roliga, Plus andra kan få bra rp över mitt om jag är medlem på serven
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska aldrig spela makt och pengar
Hur hittade du Unive? Jag hittade det på yt av Cosmo när han spelade