Nekad Max Strömberg | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jo jag heter max

Vad är ditt discord namn? officalpingvin

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter Max och efternamn Strömberg Han e 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, lyhörd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären växte upp i en militärfamilj och tjänstgjorde i flera internationella uppdrag. Efter många år som officer funderar hen nu på att övergå till säkerhetsrådgivning och humanitära insatser, samtidigt som nya ledarskapsmöjligheter utforskas. Min karaktär vill bli polis i framtiden för att fortsätta arbeta för samhällets säkerhet och rättvisa. Efter att ha tjänstgjort i militären har hen utvecklat en stark känsla för ansvar och beskydd, och vill nu använda sina färdigheter för att skydda civilbefolkningen och bidra till ordning och trygghet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? Jag kan bidra med att skapa engagerande och dynamiska berättelser, bygga komplexa karaktärer och interagera på ett sätt som främjar samarbete och drama i rollen. Min förmåga att anpassa mig till olika scenarier och teman kan berika RP-upplevelsen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt bidrar till att skapa en positiv upplevelse för den andra spelaren, även om det innebär att ens egen karaktär förlorar eller möter motgångar. Det handlar om att fokusera på det gemensamma berättandet och dynamiken mellan karaktärerna, snarare än att alltid vinna eller dominera. Genom att låta motparten vinna eller lyckas i vissa situationer,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot reglerna för jag gör mitt bästa för att vara snäll mot alla göra det bästa jag kan göra !!!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAITITING Innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet/ FEAR RP Innebär att du inte värnar om ditt liv. / METAGAMING Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om / NLR Innebär att du minns saker som hände precis innan din karaktär dog. .

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag vill bara säga att jag är trevlig mot alla och hoppas alla har en trevlig vecka

Hej @Max Strömberg

Du måste ändra så att ditt discord och steam namn är samma.

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatikst nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka