Ej Antagen Max Strömberg | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Elliot

Vad är ditt användarnamn på discord? @maximi87

Ange ditt födelsedatum: 26 Mars 2008

När fick du medlemskap på Unive? Tidigt I januari 2025

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har inga tidigare efarenheter men därimot har jag varit bitr chef på en annan server och de flesta där tyckte att jag var en var kunig på mitt job men när jag skickade ut att jag kommer att säga upp mig då blev personerna besvikna

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer försöka driva hela båtbolaget framåt genom att anställa folk. Tror att båtförsljningen kommer gå framåt, eftersom det börjar bli sommar och då vill folk köpa båtar. Kommer vara väldigt aktiv som chef och göra mitt yttersta för att båtbolaget ska gå bra ser fram emot att jobba hårt för båtbolaget för att det ska gå så bra som möjligt. Kommer se till så att jag anställer folk som verkligen jobbar allt de har och inte bara gör det för pengarna. Kommer ta intervjuer 3 gång om veckan Tänker att de provanställda ska visa att de jobbar på bra och sälja några båtar och sedan blir de anställda. Kommer försöka hitta de bästa som inte lallar runt och göra en rolig arbetsmiljö för alla. Försöka hitta också de trevligaste men ändå seriösta spelarna

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara riktigt aktiv kommer typ vara aktiv hela tiden förutom när jag är i skolan och försöka mitt bästa att vara inne så mycket som möjligt

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!
Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Nekad
Anl: du har kopierat mening från en annan ansökan då är det en regel att du bli black listad från att ansöka till båtbolaget och att nästa gång du ansöker till chef då måste du skriva om blxklisten mvh adam_kinge

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka