Accepterad Max Strömberg | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maximi87

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/maxhellnermadsen13211321/

Ditt Hex-ID: 1100001186c8d75

Vad är din discord tagg? jag heter @maximi87

Vem var det som bannade dig? ademdansk

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-18 212432.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev käften för att han skrev lär dig stava i ooc och jag sköt en person vid sjukan för att jag blev tillsagt av högre uppsat och för att jag var dum och skjut vid sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev men en person och skrev jag om han var vrikad i huvudet och sen skrev han lär dig stava då blev jag sur och skrev käften och jag skjut en kille vid sjukhuset och

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag inte skulle ha gjort det men efter som vi blev på körda hela tiden och blev tillsagt av högre uppsat och jag skrev elakt då jag kanske blev lite upprörd när han skrev det och kanske inte skulle ha skjutit

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan bara av vdm och snackar ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat kalla på mod eftersom det är vdm och inte ha skjutit och jag inte skulle ha skrivit till honom som blacklista mig och jag skulle kunnat kalla på enheter som kommer med bil och inte hade skjutit och skulle försöka fråga en civilare om hjäp. Jag kunde ha väntat på fler folk och kanske väntat i sjukhuset och bara om jag skulle ha gått ut skulle jag bara ha siktat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska skjuta direkt och jag ska inte skriva till dem

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka