Nekad Max Pettersson | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Maxenpette

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? maax#0219

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Kashmir Badran och är från förorten, hans dröm är att jobba med bilar, sälja eller reparera bilar. Han är ganska kriminell och har noll respekt mot polisen, han har tappat respekten mot polisen sen 13 års åldern. Han knarkar och gör mycket brotsliga saker, han har haft förhållande med polisen sen tidigare och gått in för smitning från polisen och för han hade vapen och knark i backluckan. Han är inte med i något gäng och vill inte det häller då han tycker att det alltid blir konstiga saker så det blir bråk så blir man dumpad från gänget. Han har varit med i gäng innan och blivit dumpad jätte många gånger. Han har varit i Stockholm och det är där han är uppväxt, han har en ganska mörk backgrund. Pappa som är alkoholist, och bruka slå Kashmir och hans syster. Hans mamma dog när hans pappa knivhögg henne för hon inte gett han pengarna han ville ha. Det är därifrån han fått kriminaliteten, från sin pappa som var alkoholist. Hans syster och han blev skilda då hans pappa gick in i fängelse för misshandel, då kom socialtjänsten och sepparerade på de, Kashmir tänker inte på hans gamla familj och syster mer när han har sitt nya liv i förorten.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag är en spelare som spelar för att få en fin rp känsla och spelar EJ FÖR ATT VINNA!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill ha en bra server att spela på

Hur hittade du Unive? Fivem listan och på yt och twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga senarion för mig och andra

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka