Accepterad Max marklund | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Crexy

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Crexy#4055

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Hej! min karaktär heter Max marklund och är 22år. han är uppväxt i ett fattigt område i SKellefteå Han hade tidigare flytt från krig i Sydkorea. Nu bor han med sina vänner i en bil. Han vill bli miljöner och bevisa för sin familj att han har lyckats. Hans familj trodde aldrig på honom och att Max skulle sluta som sin pappa. Hans pappa fick en överdos och det var en sorlig tid i livet. nu vill Max lyckats med sitt liv som sagt och bevisa att han klarar sig. Han är intresserad av att mekka med bilar och hans drömjobb hade varit att jobba på mekonomen. Han har i hela sitt liv varit intresserad av bilar. Att hålla på och lista ut hur en motor fungerar. Hur man reparerar fordon. Han levde i en väldigt fattig familj så han behövde lära sig och reparera sakerna själv. Max fick mer och mer intresse av bilar. Hur dom fungerar. Hans dröm var och bli miljonär och äga sin dröm bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med bra och seriös rp och även försöka få en sådan rolig tid på spelet som möjligt för alla på servern genom att vara positiv, glad och trevlig mot alla och hälsa på alla och inte gå och vara otrevliga mot andra. Jag har spelat fivem i typ 9 månader och har mycket erfarenheter av alla regler och vad man får göra och inte. Jag är väldigt bra på att rpa och bryter inte mot någon regel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Så att de blir roligt för alla

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive igenom att en kompis tipsade mig att testa server. Och han sa att den var jätterolig och bra.

Tillbaka