Nekad Max marklund | Chef-jobb ansökan | [Autoexperten] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crexy

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Jakob

Vad heter du på discord? Crexyz_

Hur gammal är du? 07a

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2-3 år tagit paoser från spelande men började 2021

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag är en person som är väldigt arbetsvillig och tar jobb väldigt seriöst. Däromed så kommer jag att hålla koll så att medarbetarna/ kolegorna kommer att göra bra och nogrant jobb. Jag kommer vara aktiv varje dag och se till så att autoexperten är så aktivt som möjligt. Under den senaste tiden har jag sätt att autoexperten är väldigt oaktivt och att det inte är öppet så ofta. Men det ska jag lösa igenmom att jag spelar mycket och kan få in många anställda som är väldigt välordna och det gör att autoexperten kommer ha mer öppet och bättre rp. Jag kommer att hålla många personal möten, speciellt när jag börjar för att jag ska kunna lära känna dom. Jag tar som sagt ett arbete som chef väldigt allvalrligt och strikt. För att det som innebär att vara chef är att man ska vara kunnig inom arbetet och kunna hantera stress. För att det kommer att det är stressigt som chef. Jag har som sagt varit chef på andra ställen så jag vet hur allt fungerar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Det jag har som erfarenhet inom autoexperten är att jag har jobbat där tidigare. Valde att sluta pågrund av att jag tog en paos från spelande och fokuserade mer på skola. Sedan så har jag väldigt mycket intresse inom bilar och det passar mig verkligen perfekt som chef inom autoxperten. Pågrund att jag Älskar och vara chef och ÄLSKAR bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ca 4-5 timmar per dag inne och rpa. kan vara mer på helger. Men resten så planerar jag möten och skriver ut information.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka