Accepterad max.lyck1 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max.lyck1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? maximilian

Ditt discordnamn: max_lyck

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att hjälpa unives rp. jag vill att vi ska nå en rp nivå som ingen server har på fivem. jag vill också bli staff för att jag har aldrig varit det och vill testa på något nytt. jag kan se från två personers perspektiv. jag är bra på att ta beslut samt att jag vet hur man ska göra i support ärendet. då mina kompisar har varit staff och sagt hur det är. jag vill gärna bli det då jag tycker att det värkar vara kul samt att jag har varit sv och vet hur folk kan be te sig. jag kommer vara väldigt aktiv och kommer göra mycket staff arbeten och lite rp.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? mina vanliga dagar. (när det inte är lov)

måndag: 15:30-22:30
tisdag: 15:30-22:30
onsdag: 15:30-22:30
torsdag: 15:30-22:30
fredag: 14:30-04:00
lördag: 13:00-04:00
söndag: 13:00-22:30

mina dagar under lov:
måndag: 13:00-04:00
tisdag: 13:00-04:00
onsdag: 13:00-04:00
torsdag: 13:00-04:00
fredag: 13:00-04:00
lördag: 13:00-04:00
söndag: 13:00-04:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelar på unive cirka 1 år och jag har sett denna server vilken stor server den kan bli. jag har sätt på det positiva och det negativa och vad den har utvecklats. jag har sätt vad som har gått snett också plus att det flesta har gått uppåt. och jag har set vad som behövs för att kunna få bort lallare samt dåliga rpare. varför jag vill få bort de flesta lallarna är för att det förstör det som kallas rp. för lallare vill bara förstöra och göra rpn till det sämsta som går. jag tycker att rpn börjar bli bättre och jag tycker att jag kan göra mer.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte varit staff innan på unive men har varit sv två gånger. jag vet några saker som staff kan göra:

/noclip [Du blir osynlig och du kan flyga runt]
/unban [hex id] [anledning]
/svban (id) [anledning]
/sc [text] [skriv i staff chatten]
/ban [id eller hex[ (Anledning)
/togglename [se alla spelares namn och id]
/revive [du gör så någon leber]
/spec [spelarnamn]:
/spectateoff
/announce
/goto [id] [gå till den personens position]
/tpm [Du tpa till din markering på kartan]
/setjob [id sen så skriver du in jobbet]
/kick id anledning
/setgang id gang id
/banhistory [id eller hex] (se personens tidigare bans]
/clearchatforall då försvinner allt som har skrivits
/v [bilens spawn-namn] [Man spawnar in fordon]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag vill helst inte bli krim ansvarig då jag vill kunna va med i gäng och samtidigt göra staff arbeten. för jag vill rpa att med gäng

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka