Accepterad max.lyck | Ban Överklagan [BY G]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

max.lyck

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409275113/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck#0142

Vem var det som bannade dig? BY G

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_8.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vi åkte runt nere i hamnen och bara har det gött. sen så kommer en bil och pratar med oss. senare kommer två till och boxar in oss och vi väljer att åka iväg. sen så pittar dom oss och vi hoppar ut och rpar på skadorna. sen så börjar en av dom rikta lite längre bort och då börjas det att skottas. vi väljer då att döda en och ta hans bil för att sticka så fort vi kan. sen så sticker vi och då så kommer dom till oss igen och vi kör ner längst nere i hamnen. och då kommer en truk och pittar oss och bara skjuter. vi skjuter tillbaka men han hade skott säkert glas. så vi dör och då så kommer min mamma in i mitt rum och behöver hjälp med en sak. det var för min pappa inte var hemma och jag var den enda som var hemma med henne. hon säger att hon kommer dra min kabel om jag inte kommer och hjälper henne. så jag väljer att istället för att hon ska ta min kabel så stannar jag kvar men är AFK. senare så vet jag inte vad som händer men jag vart bannad för emote abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja du jag kan berätta exakt va som hände innan jag då vart bannad de hände då så här jag och mina polar va och chilla ba och åkte runt vi åker ba runt hamnen och chillar sen kommer de 1 bil till oss och frågar vilka är ni och va gör niu här och massa skit vi säger bara vi undrar ba vilka som bor här och de sen då så väljer dom att börja jaga oss sen pittar dom oss och sen tar en av oss th de blir skottlossning alla vi klara oss så vi åker efter dom och börja skotta samt dom skottar tillbaks de va mycket kaos vi döda alla dom förutom 1 grabb som gömde sig i huset och min vän då tar min kropp och tar mig till sjuk han och sen väljer att åka tillbaks för att ta dom andra då dom grabber som bor där har redan tagit dom fast dom inte ahr några handskar elr något på sig och vi åker tillbaks de börjar skotta mot oss från tak och allt vi skjuter ner dom dom skjuter ner oss och de blir ba kaso detta scenariot hade kunnat gå så himla mycket bättre än vad de gjorde så jag gick då in i mitt invetpry precis innanjag dog för jag skulle ta plåster då jag blir dödad och min mamma skriker på mig och tar då av mih headsetet och går iväg från datorn och tänker inte på att jag är i invetory då och sen så vet jag inte va som hände för va ju ej där men antar att dom försökte loota mig elr dumpa mig elr nåt och ja sen kommer jag tillbaks märker att jag har blivit banand och tycker de är konstigt och önska att detta aldrig hände ber verkligen om ursäkt och vill bara vissa att jag kan så himla mycket bättre än vad jag ahr gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker att de endå va en rätt ban om jag ska va ärlig men asså de varm mer ett missförstånd för att ja vi va i mycket skottlossning och de va mycke kaos och de skottades höger och vänster och de hände så jäkla mycke samtidigt och a jag önska att detta scenariot aldrig hände allt va bara dåligt de va för mycket skottande och önska de hade kunnat bli bättre men ja tycker de va en rätt ban för som sakt jag va inne i invetoryt innan jag dog för jag tog plåster och sen dog jag och min mamma lacka på mig så går ddet och kommer tillbaka typ 20 min efter då jag är bannad för emote abuse 6 dagar vet inte va som va emote abuse men tror de va invetoryt och skulle aldrig sitta i invetory men de vart ett mistag och kommer aldrig hända igen och de kan jag verkligen lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade köpte ett bil som jag har sparat till i veckor. så jag skulle köra till torget och hämta upp en polare som behövde skuts. så jag ska köra till torget och då kommer en bil i fel fil och vi krockar. så jag tänker inte på att rpa på skadorna och jag kör fram till han och drar ut han och då börjar han slåss. två stycken som åkte mot mig slog ner han men han bara slåss mot dom. så dom slår ner han och jag ringer min bil. vi lämnar in dom till sjukhuset och sen så kör jag till torget och blir bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja om jag ska vara ärlig jag tror jag hade kunnat göra mycket bättre ifall jag hade struntat i att skotta och jag hade kanske ja jag tror faktiskt att de hade gått bättre för ja för vi hade kunnat strunta i att skotta och föröska gö det socialre men de går ej när motparten inte vill men jag ångrar de och jag önska att jag ahde gjort mycket bättre och jag hade någ kunnat asså jag ahde gått ut ur invetoryt innan jag drog men fick stress när min mamma skrek och de hände mycket saker samtidigt och ångrar verkligen de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka